شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوستالژی مجموعه‌ای از احساسات پیچیده است که انسان‌ها را به خود درگیر می‌کند و محدود به فرهنگ و بازه سنی خاصی نیست. به طور طبیعی انسان‌ها بارها در طول هفته احساس دلتنگی می‌کنند. نوستالژی مجموعه‌ای از احساسات پیچیده است که انسان‌ها را به خود درگیر می‌کند و محدود به فرهنگ و بازه سنی خاصی نیست. به طور طبیعی انسان‌ها بارها در طول هفته احساس دلتنگی می‌کنند. در مواردی این احساس با بروز یک...

وب‌گاه ورزش سه

ناهید کیانی بی بروبرگرد ققنوس ورزش ایران نام دارد که از خاکستر آتش المپیک توکیو، پروازش را برای شکار طلای 2024 پاریس آغاز کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در کشور ما دولت را نمی‌توان نماینده هیچ طبقه‌ای دانست. طبقه‌ای به‌وجود نیامده و مستعد شکل‌گیری نیست و آنچه وجود داشته نیز، مضمحل شده است. سرمایه‌داری به‌عنوان طبقه شکل نمی‌گیرد و حتی، اندک تلاش‌ها برای سازمان‌یابی سرمایه‌دارها در اثر دخالت‌های دولت به شکست می‌انجامد

خبرگزاری تسنیم

انتشارات لیله القدر که آثار مرحوم آیت الله صفایی حائری را منتشر می‌کند به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا بسته کتاب ویژه روز زن در نظر گرفته که با 25 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از حضور کمیته امداد در دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه در محل ورزشگاه کارگران شهید معتمدی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «مکنونات آوا» در قالب بیست و ششمین نشست گنجینه خانواده با حضور شهریار شهبازی نویسنده کتاب دوشنبه 11 دی ماه در فرهنگسرای خانواده معرفی می‌شود. کتاب «مکنونات آوا»، روانشناسی و مهندسی صدا در بیست فصل توسط نشر هورمزد سال 1402 به چاپ رسیده است. این کتاب حاوی فراز‌ها و مطالبی در مورد دانش نوین روان‌شناسی و مهندسی صدا است که با به کارگیری از صوت...

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش «دوره‌گردها» به کارگردانی علی فروتن، از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سینما تئاتر کانون به روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس مهارت‌های زندگی می‌گوید: اغلب مشاجرات زوجین به دلیل ناآگاهی و عدم مهارت ارتباطی صحیح رخ می‌دهد و عموم این مشاجره‌ها بر سر قدرت است. یک کارشناس مهارت‌های زندگی می‌گوید: اغلب مشاجرات زوجین به دلیل ناآگاهی و عدم مهارت ارتباطی صحیح رخ می‌دهد و عموم این مشاجره‌ها بر سر قدرت است. به گزارش عرشه آنلاین، هر ازدواجی فراز و نشیب‌های خود را دارد، اما کلید موفقیت این رابطه ارتباط درست...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در یک سازمان، منابع انسانی بخشی است که مسئولیت کلیه کارکنان و عملیات مربوط به کارکنان را بر عهده دارد.

وب‌گاه فرارو

عمده‌ترین علل طلاق‌های ثبت شده در سامانه تصمیم به ترتیب عبارتند از عدم تسلط به تکنیک‌های مرتبط با مهارت‌های زندگی، بی‌توجهی، بددهنی، بی‌احترامی، اعتیاد، دروغگویی، عدم رضایت از روابط جنسی و... است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس سازمان سینمایی گفت: حرف ما در زمینه محدودیت‌ها مربوط به ابتذال است و مشخص است اگر بنده تا 50 سال دیگر هم در سازمان سینمایی باشم پای این مبارزه با ابتذال خواهم ایستاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی سال‌های اخیر گزارش‌هایی همچون قتل، سرقت، تعرض جنسی و... در ارتباط با برخی رانندگان اسنپ در اخبارهای رسمی منتشر شده است. طی سال‌های اخیر گزارش‌هایی همچون قتل، سرقت، تعرض جنسی و... در ارتباط با برخی رانندگان اسنپ در اخبارهای رسمی منتشر شده است. سال 1400؛ دادستان قزوین اعلام کرد که راننده اسنپ به قتل مسافر خانم و به آتش کشیدن جسد او در جاده بویین‌زهرا اعتراف کرد.

وب‌گاه فرارو

ما معمولاً تصور می‌کنیم پول و دارایی‌های مادی در برخورداری از یک زندگی خوب نقش دارند، اما علم می‌گوید بعد از برآورده شدن نیاز‌های اولیه، درآمد بالا و تجملات تأثیر چندانی در حس رضایتمندی کلی در زندگی ندارد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور: عمده‌ترین علل طلاق‌های ثبت شده در سامانه تصمیم به ترتیب عبارتند از عدم تسلط به تکنیک‌های مرتبط با مهارت‌های زندگی، بی‌توجهی، بددهنی، بی‌احترامی، اعتیاد، دروغگویی، عدم رضایت از روابط جنسی و... است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با استفاده از استراتژی‌های مبتنی بر علم و با تمرین می‌توانید الگوهایی عصبی ایجاد کنید که به پیش فرض جدید شما تبدیل می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت یکشنبه 10 دی را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. فال تاروت روزانه برای افراد متولد فروردین