شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: بررسی آمارها نشان می‌دهد که آمار خودکشی در ایران در سال 1401 نسبت به سال 1395 حدود 51 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی درباره عمده مشکلات زوجین که به دلیل آن تصمیم به طلاق گرفته اند توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی گفت: به منظور ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار و افراد نیازمند که بضاعت مالی ندارند، خدمات مشاوره به صورت رایگان ارائه می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه توکلی درباره طرح ارتقای کیفیت خدمات مشاوره و روانشناختی در مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی دولتی گفت: بر اساس نیازسنجی انجام شده از روانشناسان، مشاوران و مراجعین و بمنظور ارتقای کیفیت خدمات مشاوره و روانشناسی، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مشاوران در دستور کار قرار گرفت. به همین منظور در ابتدا اولویت‌های آموزشی تعیین شد و سپس برنامه ریزی آموزشی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جزئیات تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران (سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران) سال 1402 اعلام شد. روانشناسان آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران سال 1402 صبح روز جمعه 15 دی ماه 1402 در 35 شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود. فرآیند...

خبرگزاری تسنیم

دبیر سابق جایزه پژوهش سال سینمای ایران با اشاره به کارکردهای این جایزه و لزوم توجه به پژوهش در سینما گفت: این رویداد موجب کاهش انقطاع میان سینما و نهادهای پژوهشی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بزرگداشت احمد ضابطی‌جهرمی از اساتید حوزه سینما و مستندساز در آیین اختتامیه ششمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

بزرگداشت احمد ضابطی‌جهرمی از اساتید حوزه سینما و مستندساز در آیین اختتامیه ششمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

ورزش کردن می‌تواند فرصتی برای برقراری ارتباط با دیگران باشد. با این حال، دو مطالعه جدید روی زنانی که به طور منظم ورزش می‌کنند، نشان می‌دهد که فکر کردن به وضعیت ظاهری خود در حین ورزش می‌تواند برخی از این فواید را تضعیف کند.

وب‌گاه فرارو

با استفاده از استراتژی‌های مبتنی بر علم و با تمرین می‌توانید الگو‌هایی عصبی ایجاد کنید که به پیش فرض جدید شما تبدیل می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی تحقیقات اخیر، باشگاه رفتن برای خانم‌هایی که در حین ورزش تمام وقتشان را صرف فکرکردن به وضعیت ظاهری بدن خود می‌کنند، معمولا دچار کج خلقی و بدتر شدن شکل و شمایل بدن خود می‌شوند. طی تحقیقات اخیر، باشگاه رفتن برای خانم‌هایی که در حین ورزش تمام وقتشان را صرف فکرکردن به وضعیت ظاهری بدن خود می‌کنند، معمولا دچار کج خلقی و بدتر شدن شکل و شمایل بدن خود می‌شوند. به گزارش عرشه آنلاین؛ برای یافتن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بسیاری از باشگاه‌های تناسب‌اندام ورزشکاران را تشویق می‌کنند تا روی ظاهرشان تمرکز کنند؛ از آینه‌های بزرگ گرفته تا مربیانی که بر کاهش وزن تاکید می‌کنند و همه آن افرادی که می‌شود خود را با آنها مقایسه کرد. پژوهشی جدید نشان داده زنانی که هنگام ورزش کردن بیش از حد بر وضعیت ظاهری بدن خود تمرکز می‌کنند بهبود کمتری در خلق و خو و رضایت از بدن خود نشان می‌دهند. در بسیاری از باشگاه‌های تناسب‌اندام...

وب‌گاه خبر آنلاین

در بسیاری از باشگاه‌های تناسب‌اندام ورزشکاران را تشویق می‌کنند تا روی ظاهرشان تمرکز کنند؛ از آینه‌های بزرگ گرفته تا مربیانی که بر کاهش وزن تاکید می‌کنند و همه آن افرادی که می‌شود خود را با آنها مقایسه کرد. پژوهشی جدید نشان داده زنانی که هنگام ورزش کردن بیش از حد بر وضعیت ظاهری بدن خود تمرکز می‌کنند بهبود کمتری در خلق و خو و رضایت از بدن خود نشان می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مطالعات درباره رازداری (نسبت به اسرار خود نه دیگران) بسیار گسترده است. اخیرا تحقیقات انجام شده که بین رازداری خبرهای خوب و خبرهای بد تمایز قائل شده است. مطالعات جدید نشان می‌دهد افرادی که اخبار خوب را مخفی نگه می‌دارند - حتی برای مدت کوتاه - اغلب احساس انرژی بیشتری می‌کنند.