شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فرض اشتباه در مورد عرفا مبنی بر این است که اینان از جامعه دور بودند؛ در حالی که مولودی برای جامعه و مردم برنامه داشته و این‌ها را نباید نادیده گرفت. جامعه با عرفان ایرانی قرن‌ها زندگی کرده و جوامع آباد بر اساس مکاتب ایجاد شده ساخته است. در زمان اوج عرفان فلسفه هم در اوج بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

به گفته یک متخصص روانشناسی، اختلال وسواس آسیب‌های بسیار شدیدی را در زندگی خانوادگی، فردی و ارتباطی فرد ایجاد می‌کند که در صورت عدم درمان، احتمال ابتلا به سایر اختلال‌ها همچون افسردگی وفوبی وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمهداد خاتمی، کارشناس بازار رمزارز‌ها با تاکید براینکه قواعد عرضه و تقاضا در بازار رمزارز‌ها نیز حاکم است، عنوان کرد: اگر شما تولیدکننده باشید یا مصرف‌کننده یا سرمایه‌گذار، قوانین عرضه و تقاضا روی زندگی شما تاثیر می‌گذارند. برای مثال، این قانون علاوه بر قیمت محصولات، روی نوع محصولات مورد تقاضا و تورم نیز اثر می‌گذارد و اگر سرمایه‌گذار یا تحلیل‌گر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این دیدار محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به وزیر ورزش کشور تاجیکستان گفت: دو کشور ایران و تاجیکستان در زمینه‌های مختلفی همچون زبان، فرهنگ آداب و رسوم اشتراکات بسیاری با هم دارند و همین اشتراکات تاریخی و میراث مشترک فرهنگی زمینه هر نوع همکاری را آسانتر می‌کند بخصوص که ما تفاهمنامه همکاری در این زمینه داشته و برای هر نوع ارتباطات...

وب‌گاه خبر آنلاین

رونمایی از کتاب «همبستگی علم و هنر در سینمای مستند»، برگزاری نشست «وطن شرقی در سینمای مستند» و نشست حمایت از تولید فیلم مستند در حوزه جمعیت و خانواده از جمله برنامه‌هایی بود که در روز اول دی ماه در آخرین روز برگزاری جشنواره سینما حقیقت برگزار شد و امروز 2 دی ماه ساعت 18 این رویداد سینمای مستند در تالار وحدت به پایان می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس کل سازمان نظام پرستاری، بر پیگیری پرداخت فوق‌العاده خاص، استخدام نیروهای طرحی و تمدید طرحی کرونا و اجرای درست قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مصاحبه با خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت برخی گروه‌ها موسوم به حجاب‌بان، گفت: این حرکات نه به شکل خودجوش بلکه با محوریت قرارگاه عفاف و حجاب شورای عالی و با هماهنگی وزارت کشور است.

وب‌گاه فرارو

عشق در اندیشه‌های آرنت یک مفهوم بنیادی با معنا‌های پربسامد است، درحالی‌که ویتگنشتاین اول در «تراکتاتوس» گزاره عشق را مانند گزاره‌های زیبایی‌شناسانه، یک گزاره بی‌معنا می‌داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل سازمان نظام پرستاری، بر پیگیری پرداخت فوق‌العاده خاص، استخدام نیروهای طرحی و تمدید طرحی کرونا و اجرای درست قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

داوران بخش مسابقه ملی هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» معرفی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد ضابطی جهرمی، مسعود نقاش‌زاده، پروین صدر ثقه‌الاسلامی، مانی میرصادقی، فرشاد محمدی، بهروز نورانی‌پور، مهدی شامحمدی به‌عنوان هیات داوران بخش مسابقه ملی هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: برای کسب یک سهمیه المپیک نیاز نبود یک لشگر را به کشور چین اعزام کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در طول 90 سال اخیر - از سال 1312 که علی‌اصغر بروجردی معروف به اصغر قاتل دستگیر شد - تا امروز، 17 قاتل سریالی در ایران، شناسایی، دستگیر و اعدام شده‌اند؛ علی‌اصغر بروجردی معروف به اصغر قاتل، حسن اورنگی، هوشنگ ورامینی معروف به امینی، مجید سالک محمودی، غلامرضا خوشرو معروف به خفاش شب، سعید حنایی معروف به قاتل عنکبوتی، محمد بیجه، فرید بغلانی معروف به قاتل دوچرخه‌سوار، امید برک، مهین قدیری،...

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون برای آخر این هفته که با شب یلدا هم مصادف شده است، 31 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «روز یلدا، شب چله»، «پینوکیو»، «جیب برها به بهشت نمی روند»، «هندوانه شب یلدا»، «پرش برای قهرمانی»، «بی‌نظم منظم»، «نقاشی بکش»، «پاندا برعلیه آدم فضایی‌ها»، «اردک اردک غاز»، «قهرمان اکشن»، «سفر معجزه آسا»، «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها»، «بلندترین شب سال»، «زندگی پرماجرا»، «سکوت بره ها»، «تیم امنیت»، «جانوران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایران سرزمین گهواره‌های تمدن بوده است. مخصوصا بعد از ظهور دین اسلام در این سرزمین غنای فرهنگ ایرانی صد چندان شده است.