شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانستن اینکه می‌توانید به فردی اعتماد کنید باعث افزایش صمیمیت و امنیت ارتباط شما خواهد شد. وقتی به یکدیگر اعتماد دارید، نوعی امنیت در روابط به وجود می‌آید؛ اما چگونه مراقب باشیم به گونه‌ای اعتماد کنیم تا فریب نخوریم و در دام کسی گرفتار نشویم؟ دانستن اینکه می‌توانید به فردی اعتماد کنید باعث افزایش صمیمیت و امنیت ارتباط شما خواهد شد. وقتی به یکدیگر اعتماد دارید، نوعی امنیت در روابط به...

وب‌گاه مشرق نیوز

اخیرا اظهارنظر یک استاد جمعیت‌شناس دانشگاه تهران درباره مهاجرت 115 نفر از یک روستا خبرساز شد. اما این خبر چقدر واقعیت دارد و تا چه حد درباره دیگر روستاها قابل تعمیم است؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران سال 1402 صبح روز جمعه 15 دی ماه 1402 در 35 شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود. راهنمای شرکت در آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران (سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران) سال 1402 به همراه کارت آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته پنجم طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی با حضور اساتید علوم انسانی و مطالعات اسلامی در محل مدرسه تاریخی دارالفنون برگزار شد. صادق رمضان زاده در ادامه مبحث تحولات منجر به رنسانس تا دکارت مهم‌ترین ویژگی عصر رنسانس را در زندگی فردی و فقدان اصلی واحد برای انسان دانست. وی افزود: در این دوره برخلاف دوره‌های گذشته که شکاف بین آسمان و زمین با وجود...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صبا راد مجری سابق تلویزیون در اینستاگرام خود عکسی عاشقانه از خودش و همسرش مانی رهنما خواننده معروف منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سرلشکر سلامی گفت: وقایع غزه محصول ترکیب شیطانی دانش‌هایی است که به غلط در اذهان سیاستمداران دنیا جا گرفته تا از دستاوردهای علم تجربی برای ویران کردن خانه‌های مردم استفاده کنند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه گفت: وقایع غزه محصول ترکیب شیطانی دانش‌هایی است که به غلط در اذهان سیاستمداران دنیا جا گرفته تا از دستاوردهای علم تجربی برای ویران کردن خانه‌های مردم استفاده کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورا‌های استانی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از امروز آغاز شد و به مدت یک هفته تا 15 دی ماه ادامه خواهد داشت. تمامی متقاضیان ثبت‌نام در انتخابات می‌توانند مراحل نام‌نویسی را به صورت غیرحضوری و اینترنتی از طریق درگاه سازمان به نشانی https://election.pcoiran.ir انجام دهند. لازم به ذکر است مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو سازمان روانشناسی گفت: یکی از موارد مهم و رایجی که بسیاری از افراد را با سردرگمی مواجه کرده است ناتوانی در تصمیم گیری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پژوهش جامعی که توسط دانشگاه لوند و موسسه کارولینسکای سوئد انجام شده، تاثیرات طولانی‌مدت جراحی چاقی در جوانان را مشخص کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

اخیراً روانشناسی در فوتبال آلمان مورد انتقاد قرار گرفته و کارشناسان خواهان افزایش توجه به این بخش شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چهارمین نشست شورای مشورتی که جایگزین کمیته فنی شده است، امروز (یکشنبه دهم دی) با حضور کارشناسان، خبرگان، نخبگان و پیشکسوتان والیبال ایران به ریاست وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال برگزار شد تا چهار گزینه نهایی هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران مورد ارزیابی و بررسی دقیق قرار گیرند. سید میلاد تقوی مشاور در امور اجرایی، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان،...

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای شورای مشورتی فدراسیون والیبال نظرات خود درباره چهار گزینه هدایت تیم ملی والیبال را در جلسه‌ای سه ساعته بیان کردند و تصمیم گیریی نهایی در این خصوص در نشست کمیته فنی جدید گرفته خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای مشورتی فدراسیون والیبال نظرات خود درباره چهار گزینه هدایت تیم ملی والیبال را در جلسه‌ای سه ساعته بیان کردند و تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص در نشست کمیته فنی جدید گرفته خواهد شد.