شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

هر آشپزی برای اینکه دست پخت او لذیذ و خوشمزه باشد یک سری ترفندها را رعایت می‌کند و اگر شما هم این ترفندهای طلایی آشپزی را یاد بگیرید می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای درست کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه ما این صحنه را به دفعات دیده‌ایم: کودکی که در پارک مشغول بازی است، بستنی لیس می‌زند و یک کلاه بامزه بر روی سرش گذاشته است. او در محاصره اسباب‌بازی‌هایش قرار گرفته و در کنار پدر و مادر و دوستانش بسیار خوشحال است. دنیای زیبایی دارد؛ درست به همان شکلی که خودش می‌خواهد. همه ما این صحنه را به دفعات دیده‌ایم: کودکی که در پارک مشغول بازی است، بستنی لیس می‌زند و یک کلاه بامزه بر روی سرش...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: این روزها برخی از زوج ها برای جدایی از هم «جشن طلاق» برپا می کنند و دوستان و اقوامشان را دعوت می کنند تا جدایی شان را به دیگران اعلام کنند. «تلخ ترین و تاسف آورترین جشن»؛ این توصیفی است که می توانیم از این مراسم داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم

واقعاً چرا باید زن حجاب داشته باشد؟ مگر در کشورهای غربی که زنان حجاب ندارند آسمان به زمین آمده؟ مگر در کشورهای پیشرفته دنیا زنان بدون حجاب در حال رشد و ترقی نیستند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

یک روانشناس در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید: «حداقل تعرفه یک روانشناس در اوضاع اقتصادی کنونی باید مبلغی معادل 3 میلیون تومان باشد، کما اینکه همین الآن هم در معدود مناطق بالای شهر تهران، برای هر یک جلسه مشاوره مبلغ 5 تومان از مراجع دریافت می‌شود.»

خبرگزاری تسنیم

روسای 3 دانشکده‌های علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.

وب‌گاه گسترش

کار همیشه بخش مهمی از زندگی ما محسوب می‌شود؛ بخشی که بیشتر زندگی‌مان به آن وابسته است و روی آن تمرکز ویژه‌ای داریم. همه ما قرار نیست خارج از منزل کار کنیم یا تمام کارمان در محیط بیرون تمام شود. شاید شما یک مهندس نقشه‌کش هستید که پروژه‌های تمام‌نشده را در خانه انجام می‌دهید، یا ممکن است دانشجو باشید که به صورت پاره‌وقت در خانه کار می‌کنید یا حتی فریلنسر باشید و در خانه پروژه‌ها را انجام...

وب‌گاه گسترش

در چندین سال اخیر، بازی مافیا در سراسر جهان، به‌خصوص ایران طرفداران زیادی پیداکرده است، در این گزارش ما تاریخچه و حواشی این بازی را بررسی کرده‌ایم. بازی مافیا یک بازی اکشن - ماجراجویی است که با نام گرگینه نیز شناخته می‌شود، یک بازی اجتماعی روسی است که توسط دیمیتری دیویدوف در سال 1986 ساخته شد. به گفته خود او اولین بار این بازی در دانشکده روانشناسی دانشگاه مسکو بازی شد، این بازی یک درگیری...

وب‌گاه فرارو

جشن طلاق عمدتا در گروه‌هایی رخ می‌دهد که بین 20 تا 40 سالگی هستند و از نظر طبقاتی در سطوح بالای اقتصادی و اجتماعی جامعه قرار دارند.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون شمشیربازی از رنگ دو مدال برنز تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی خیلی راضی نیست اما با اشاره به برخی موارد و مسائل تاثیرگذار، می‌گوید همینکه دست خالی نماندیم، خوب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلم جنجالی از هدیه جشن طلاق یک پدر به دخترش در فضای‌مجازی پربازدید شد؛ چرا برگزاری این جشن اشتباه است؟ فیلم جنجالی از هدیه جشن طلاق یک پدر به دخترش در فضای‌مجازی پربازدید شد؛ چرا برگزاری این جشن اشتباه است؟ دکتر سیدعلی ظریفی روان‌شناس نوشت آن‌طور که گفته می‌شود، ریشه و پیدایش این مراسم در ابتدا از آمریکا بوده است و آن‌ها بر این باورند که این جشن، زهر جدایی و تلخی‌اش را می‌گیرد و تحمل...

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: یکی از تلخ‌ترین پدیده‌هایی که چند سالی است سروکله‌اش در کشور ما هم پیدا شده، جشن طلاق است. مراسمی تاسف‌بار که در آن، برخی از زوج‌ها برای جدایی از هم جشنی برپا می‌کنند، دوستان و اقوام‌شان را دعوت می‌کنند تا جدایی‌شان را به دیگران اعلام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: ستاد انتخابات وزارت کشور امروز سه شنبه دستور العمل بند 9 ماده 31 قانون انتخابات مجلس، ناظر بر چگونگی تایید حداقل پنج سال سابقه فعالیت اجرایی یا آموزشی یا پژوهشی یا قضایی داوطلبان نمایندگی مجلس را منتشر کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در قبال کودکان فلسطین در نامه ای به مدیر سازمان یونیسف نوشت: ما از جنابعالی می‌خواهیم از رهبران دولتها و جوامع بخواهید به تعهدات خود در قبال این نسل کشی ظالمانه عمل کنند. علی فتحی آشتیانی، رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای درباره جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین خطاب به مدیر سازمان...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک روانشناس در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید: «حداقل تعرفه یک روانشناس در اوضاع اقتصادی کنونی باید مبلغی معادل 3 میلیون تومان باشد، کما اینکه همین الآن هم در معدود مناطق بالای شهر تهران، برای هر یک جلسه مشاوره مبلغ 5 میلیون تومان از مراجع اخذ می‌شود.»

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس وزارت بهداشت را مکلف به استانداردسازی ارائه خدمات درمانی و کاهش خدمات کاذب و القائی تا پایان سال اول اجرای برنامه و تدوین و ابلاغ راهنماهای بالینی، استانداردهای خدمات درمانی و راهنماهای تجویز دارویی کردند.