شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه تابناک

روانشناسی فردی و گروهی و همچنین روانشناسی خانواده، اهم خدمات روان درمانی هستند که در این طرح تحت پوشش قرار گرفته اند و هر سه این خدمات در سامانه فعال شده است. این خدمات در بیمه سلامت در سامانه ها وارد شده و برای بیمه شدگان این سازمان اعمال خواهد شد اما پیگیری نشان می دهد که هنوز در بیمه های دیگر در سامانه قرار نگرفته که امیدواریم به زودی انجام شود.

وب‌گاه فرارو

وزیر بهداشت، گفت: توسعه کمی و کیفی خوبی در حوزه‌های خدمات سلامت انجام شده و عمده هدف ما پاسخگویی به نیاز جامعه و آمایش سلامت است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه بستری رایگان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان‌های دولتی را پیشنهاد کرده‌ایم و به زودی به تصویب می‌رسد، از قرار گرفتن خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌ها خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر بهداشت گفت: تعرفه خدمات روانشناسی اکنون وارد سامانه های بیمه شده و بزودی سه خدمت درمان طب ایرانی در شورای عالی بیمه به تصویب می‌رسد. وزیر بهداشت گفت: تعرفه خدمات روانشناسی اکنون وارد سامانه های بیمه شده و بزودی سه خدمت درمان طب ایرانی در شورای عالی بیمه به تصویب می‌رسد. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر بهداشت با اشاره به اهمیت مقوله پیشگیری و بهداشت گفت: متأسفانه بیمه های ما عمدتا درمان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پوشش بیمه ای تعرفه خدمات روانشناسی در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پوشش بیمه ای تعرفه خدمات روانشناسی در کشور خبر داد و گفت: تعرفه خدمات روانشناسی اکنون وارد سامانه های بیمه شده و بزودی سه خدمت درمان طب ایرانی در شورای عالی بیمه به تصویب می‌رسد.

وب‌گاه فرارو

دادستان قم 40 فقره سرقت و کیف قاپی، سرقت مسلحانه در شب با چاقو، سرقت موتورسیکلت، پولشویی و مساعدت درخلاصی متهم از محاکمه را از عناوین اتهامی این پرونده در کیفرخواست صادره عنوان کرد و بر ضرورت برخورد قضایی قاطع و مقابله با سارقان بالاخص سرقت از زوار و گردشگران خارجی در راستای بسط و ارتقای امنیت عمومی در شهر قم تأکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آبادیان: در این کتاب فرآیند تبدیل ایران به یک پادگان بزرگ را توضیح داده ام. آن گروهی که معتقد به تاسیس دولت نظامی بود، چگونه این امر را به بهانه فرض بفرمایید سرکوب جنبش محمدتفی خان پسیان محقق کردند؟ تردیدی نیست نیروی نظامی، از ضمانت های اجرایی حکومت قانون است. اما در کشور از ارتش برای سرکوب رجل وطن پرستی استفاده می شد که از مرزهای کشور در مقابل قوای بیگانه صیانت می کردند

وب‌گاه فرارو

نتایج یک نظر‌سنجی از متخصصان نشان داد که بیکاری، نابرابری درآمدی، گرانی مسکن، فقر، اعتیاد، جرم و ناامیدی از آینده از مهم‌ترین تهدید‌های سلامت اجتماعی مردم ایران است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فوق تخصص جراحی پلاستیک می‌گوید: افراد غیرمتخصص وارد حوزه جراحی پلاستیک و زیبایی شده‌اند، طوری‌که تبلیغات‌شان سبب شده حتی توریسم هم به دام‌شان بیفتد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فوق تخصص جراحی پلاستیک به خبرآنلاین می‌گوید: «افراد غیرمتخصص وارد حوزه جراحی پلاستیک و زیبایی شده‌اند، طوری‌که تبلیغات‌شان سبب شده حتی توریسم هم به دام‌شان بیفتد، عوارض این عمل‌ها زیاد شده لذا وجهه پزشکی کشور را دارد مختل می‌کند.»

وب‌گاه فرارو

پژوهش دیگری پی برد که 95‌درصد از نوجوانان آمریکایی داشتن شغلی در بزرگسالی که از آن لذت ببرند را به شدت مهم یا بسیار مهم دانستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی فتحی آشتیانی، رئیس نظام روان‌شناسی و مشاوره در نامه‌ای به رئیس سازمان بهداشت جهانی نوشت: با سلام؛ 14 روز از کشتار کودکان، زنان، مجروحان و کادر درمان بی دفاع غزه در فلسطین می‌گذرد و همچنان سازمان بهداشت جهانی موضعی فعالانه و کارگشا در این باره نداشته است. بعد از فاجعه بمباران بیمارستان المعمدانی که طبق تمام قوانین بین‌المللی حمله به آن جنایت...

وب‌گاه فرارو

یک روان‌درمانگر تحلیلی، گفت: تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد دستگیر شدن مجرم و عذرخواهی او از آسیب‌دیدگان می‌تواند حال آن‌ها را بهتر کند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی فراجا، گفت: بنابر اعلام وزارت کشور مقرر شد تا هرگونه اطلاع رسانی از زمان تحویل متهمان به دستگاه قضایی یعنی پنجشنبه هفته گذشته، از طریق قوه قضاییه انجام شود.

وب‌گاه فرارو

شاید در گذشته به دلایل مختلف به ما اجازه داده نشده روی پا‌های خودمان بایستیم و الان باتوجه به اینکه توانایی آن را داریم نمی‌توانیم آن گونه که می‌خواهیم عمل کنیم و نمی‌توانیم خودمان را باور داشته باشیم. گاهی ترس ما از شروع، شکست، تنهایی، اعتماد به دیگران یا مسوولیت پذیری باعث می‌شود نتوانیم هیچ کاری انجام دهیم.