شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت شنبه 22 مهر را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام...

وب‌گاه فرارو

به گفته یک روانشناس و استاد دانشگاه، بروز افسردگی پس از جراحی زیبایی بسیار بیشتر از آن چیزی است که مردم تصور می‌کنند. این در حالی است که اغلب پزشکان زیبایی "خطرات و عوارض جراحی" را از بیمارانشان پنهان می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

مجوز تاسیس کودکستان مربوط به خود فرد موسس با زمان و اعتباری مشخص است و اگر تا آن زمان مشخص، موسس اقدام به دریافت مجوز فعالیت نکرده باشد، خود به خود مجوز تاسیس هم ابطال می‌شود و فرد باید مجددا برای دریافت مجوز تاسیس اقدام کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص کل بورس تهران در هفته سوم مهرماه هم منفی به پایان رسید تا برای پنجمین هفته متوالی شاهد افت این نماگر بورسی باشیم. شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هفته‌ای که گذشت افت 50 هزار واحدی را متحمل شد و نهایتا در محدوده 2 میلیون و 19 هزار واحدی توانست تثبیت شود. همزمان با کاهش 2.4 درصدی دماسنج اصلی بازار شاخص هم وزن نیز 3.5 درصد کاهش ارتفاع داد که از افت قیمت بیشتر سهام با ارزش...

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: بنابر اعلام روابط عمومی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، افتتاحیه هفتمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی دوشنبه 22 آبان 1402 در تهران برگزار می‌شود و کمیسیون‌های پانزده‌گانه کنگره به مدت یک هفته در تهران و قم برگزار خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران تئاتر نوشت: در آیین پایانی دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان، با گرامی‌داشت زنده‌یاد فردوس کاویانی، دستکش طلایی به خانواده این بازیگر فقید اهدا شد.

وب‌گاه فرارو

در پژوهشی که سال 1990 انجام شد، به این نتیجه رسیدند که انسان‌های برون گرا لباس‌های پرزرق و برق‌تر و شیک‌تری می‌پوشند، در حالی که درون گرا‌ها بیشتر به کاربرد لباس توجه می‌کنند تا شیک‌پوشی. از سوی دیگر، اشخاص برون گرایی علاقه‌ی زیادی به تجربه‌ی حس خوشبختی و خوشحالی دارند. بنابراین، برای ساختن آینده‌ی بهتر، به خوبی از فرصت‌های پیش روی خود استفاده می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تغییر چهره بهنوش طباطبایی بازیگر سینما که در مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی حضور یافته، در شبکه های اجتماعی با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده است. تغییر چهره بهنوش طباطبایی بازیگر سینما که در مراسم خاکسپاری آتیلا پسیانی حضور یافته، در شبکه های اجتماعی با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده است. بهنوش طباطبایی (زاده 27 اردیبهشت 1360) بازیگر ایرانی است. وی دانش‌آموخته دکترای روان‌شناسی بالینی است و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس آمار، کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان در رتبه اول چاپ کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان در رتبه اول چاپ مجدد قرار دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در شهریور ماه امسال در مجموع هفت هزار و 691 عنوان کتاب از سوی هزار و 187 ناشر منتشر شد که در مقایسه با سال گذشته کاهش 16درصدی را تجربه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سه هزار و 62 عنوان کتاب در شهریور ماه امسال در کشور به چاپ مجدد رسید که از این میان به ترتیب موضوعات کودک و نوجوان، کمک درسی، ادبیات، دین و علوم اجتماعی بیشترین میزان تجدید چاپ را از آن خود کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کدام کشور غربی و پیشرو در جهان را می‌توان مثال زد که تا این حد و به این راحتی اختیار اداره مدارس از نظام و دولت آن کشور به بخش خصوصی واگذار شود؟

خبرگزاری تسنیم

«هدهد سفید» یک برنامه ترکیبی کتاب‌محور حاوی مفاهیم تربیتی و روانشناسی کودک با محوریت کتاب است که با استفاده از بخش‌های گوناگون همچون کلیپ، قصه خوانی، گفت‌وگو، نمایش و کتابخانه‌گردی سعی در ترغیب کودکان به حضور در کتابخانه‌ها دارد.

وب‌گاه گسترش

گزارش منتشر شده از سوی گروهی از کارشناسان در ژوئیه سال جاری میلادی نشان دهنده افزایش بالای این خطر است که نیروهای مسلح ژاپن به دلیل فقدان نیرو و پرنسل تضعیف می‌شوند. گزارش منتشر شده از سوی گروهی از کارشناسان در ژوئیه سال جاری میلادی نشان دهنده افزایش بالای این خطر است که نیروهای مسلح ژاپن به دلیل فقدان نیرو و پرنسل تضعیف می‌شوند. اگرچه تعداد نیروهای ژاپنی هر سال در نوسان و تغییر بوده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با استفاده تست های روابط زناشویی، فرد می تواند بفهمد که چقدر رضایت فرد مقابل او و نیز خود او از رابطه زناشویی و عاطفی با طرف مقلابش وجود دارد که بسیار مهم و حائز اهمیت است با استفاده تست های روابط زناشویی، فرد می تواند بفهمد که چقدر رضایت فرد مقابل او و نیز خود او از رابطه زناشویی و عاطفی با طرف مقلابش وجود دارد که بسیار مهم و حائز اهمیت است