شنبه 31 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی فتحی آشتیانی رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره درباره وضعیت روان جامعه ایرانی مواردی را مطرح کرد.

وب‌گاه فرارو

مبحث روانشناسی تاریک جنبه‌های تاریک‌تر طبیعت انسان مانند مهندسی افکار، کنترل ذهن و متقاعدسازی را در بر می‌گیرد. این حوزه از علم روانشناسی می‌تواند بسیار جذاب، اما درعین‌حال نگران‌کننده باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زومیت نوشت: روانشناسی تاریک استفاده از دستکاری ذهن، متقاعدسازی و اجبار به صورتی است که ممکن است به مخاطب آسیب بزند. با مبحث روانشناسی تاریک بیشتر آشنا شوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته انجمن غدد درون ریز، وقتی فاصله بین وعده های غذایی بیش از حد طولانی میشود باعث خطرات جبران ناپذیری در بدن می شود چرا که قند خون شما کاهش می یابد و بدن شما این سیگنال را دریافت می کند که شروع به تولید کورتیزول کند.

وب‌گاه فرارو

بدن شما زمانی بهترین عملکرد را دارد که تغذیه کافی داشته باشید تا انرژی و سوخت مورد نیاز خود را دریافت کند. این شامل تغذیه منظم می شود که برای بالا نگه داشتن سطح انرژی و تمرکز مغز شما نیاز دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب درباره تاثیر استرس روی دستگاه گوارش و مشکلاتی که برای این عضو بدن ایجاد می‌کند، صحبت می‌کنیم. در این مطلب درباره تاثیر استرس روی دستگاه گوارش و مشکلاتی که برای این عضو بدن ایجاد می‌کند، صحبت می‌کنیم. به گزارش عرشه آنلاین، استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست دادن اشتها شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: به گفته انجمن غدد درون ریز، وقتی بیش از حد طولانی گرسنه می مانید، قند خون شما کاهش می یابد و به بدن شما سیگنال می دهد که شروع به تولید کورتیزول کند.

وب‌گاه فرارو

استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست دادن اشتها شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، افتتاحیه هفتمین کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی دوشنبه 22 آبان 1402 در تهران برگزار می‌شود و کمیسیون‌های پانزده‌گانه کنگره به مدت یک هفته در تهران و قم برگزار خواهند شد. در این دوره از کنگره علوم انسانی اسلامی 15 کمیسیون تخصصی حضور دارند که در محور‌های رشته‌ای و میان رشته‌ای فراخوان داده اند. محور‌های میان‌رشته‌ای شامل: فلسفه و روش‌شناسی علوم...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از نشریه پزشکی «Everyday Health» نوشت: استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست دادن اشتها شود.

وب‌گاه منیبان

علی فتحی آشتیانی، رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره ایران گفت: آسیب‌های اجتماعی و اختلالات روانشناختی نسبت به سال‌های گذشته روند صعودی دارد. به گزارش وقت صبح به نقل از تجارت نیوز، علی فتحی آشتیانی، رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره ایران گفت: آسیب‌های اجتماعی و اختلالات روانشناختی نسبت به سال‌های گذشته روند صعودی دارد. طلاق در کشور ما با یک شیب و سرعت بالایی در حال پیشروی است. نسبت ازدواج...

وب‌گاه فرارو

نسبت ازدواج به طلاق در 20 سال گذشته از 12 به یک به کمتر از 3 به یک رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حدود 970 میلیون نفر در دنیا با اختلال روانی مواجه هستند. در ایران اما وضعیت نسبت به میانگین جهانی وضعیت بدتر است. آنطور که رئیس سازمان نظارم روانشناسی و مشاوره ایران گفته حدود یک سوم جمعیت ایران از اختلال روانی رنج می‌برند. افزایش طلاق یکی از تبعات این شرایط است. عوامل مختلفی در شکل‌گیری اختلالات روانی نقش دارند، از عوامل فردی و اقتصادی گرفته تا آسیب‌های اجتماعی. آنطور که متخصصان حوزه...