دوشنبه 23 مهر 1403

روحانی: نمی‌گذاریم لبخندی روی صورت مستبدین کاخ سفید بنشیند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
روحانی: نمی‌گذاریم لبخندی روی صورت مستبدین کاخ سفید بنشیند

تهران - ایرنا - رییس جمهوری با تاکید بر این که مشکلات را با خوبی پشت سر خواهیم گذاشت، گفت: نمی‌گذاریم لبخندی روی صورت مستبدین کاخ سفید بنشیند و کاری می‌کنیم که غم اندوه در مسیر غلط سیاسی آن‌ها باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در پایان آیین بهره برداری از طرح‌های ملی استان سیستان و بلوچستان و آغاز عملیات نصب سکو و توسعه فاز 11 پارس جنوبی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد افزود: تحریم فشار، فشار شدید بی سابقه بر حرکت ملت نمی تواند، تاثیر بگذارد. آمریکا نمی تواند ملت را به زانو در بیاورد. دلیل آن این افتتاح طرح هایی است که در سال 1399 بعد از 2 سال و چند ماه تحریم شدید داریم اجرا می کنیم.

وی تاکید کرد: کرونا و مشکلاتی از قبیل این‌ها نمی تواند تولید ما را متوقف کند. البته هریک از این‌ها ممکن است، تاثیرگذار باشد یعنی هم ویروس آمریکایی و هم ویروس کرونا هردو ویروس بی تاثیر نیستند اما هیچ یک از این ویروس ها ما را متوقف نخواهد کرد و ما به تولید خود ادامه می دهیم. ما با تمام توان تلاش می کنیم هدفی که رهبری امسال برای جهش تولید تعریف کردند اجرایی کنیم و تلاش می کنیم هر هفته تا پایان سال افتتاح های بزرگ داشته باشیم.

رییس جمهور گفت: در این روزهای پایانی ماه رمضان با دعای خیر و با حضور و کمک و ایثار آنها توانستیم قدم های خوبی برای مقابله با ویروس کرونا و تولید برداریم. امیدواریم که با کمک مردم این راه را ادامه دهیم و نمی گذاریم لبخندی بر روی صورت مستبدین کاخ سفید بنشیند و کاری می کنیم که غم اندوه در مسیر غلط سیاسی آنها باشد.

ملت ما سرافراز است و سرافرازتر خواهد بود و ما از این مشکلات به خوبی عبور خواهیم کرد و دیگران را هم یاری و کمک خواهیم کرد و همیشه یار مظلومان و یار ملت فلسطین هستیم.

ادامه دارد...

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*