دوشنبه 9 مهر 1403

روزنامه جمهوری اسلامی: مبادا دشمن به دست خودمان ما را بتراشد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
روزنامه جمهوری اسلامی: مبادا دشمن به دست خودمان ما را بتراشد

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی عنوان کرد ماندن قدس در دست اسرائیل شکست اسلام است.

این روزنامه نوشت: امروزه در غزه و در لبنان شاهد جنایت‌های وقیح و فجیع اسرائیل جنایتکار هستیم. هوشیار باشید که سکوت در مقابل تهاجم‌های بی‌رحمانه آن‌ها بجز توهین به انسانیت و حق‌کشی علیه نظام بشریت هیچ منطق و استدلالی نمی‌پذیرد. در این روزهایی که مردم مسلمان در غزه و حالا در لبنان در طوفانی از ترس و مرگ گرفتار شده‌اند ما به عنوان یک انسان باید به فکر چاره‌ای برای کمک کردن و همراهی نمودن با آن‌ها باشیم.

این سکوت در این تاریکی در مقابل غرش‌های وحشیانه صهیونیسم برای چیست؟ بیت‌المقدس سرزمین انبیاء، محل ظهور و گسترش ادیان الهی برای تمام مسلمانان در سرتاسر جهان است ما باید از سرزمین نبوت‌ها و قبله اول مسلمانان دفاع کنیم. اینجا صحبت از غزه و لبنان نیست بلکه دفاع از خلقت، تکلیف و هدف ما می‌باشد. وجدانهای خاموش بیدار شوید که قبله‌گاه ما در خطر است و باید بپذیریم که تک تک ما در مقابل آن مسئولیم، زمان سنجش ما در پیشگاه عدل الهی آغاز گشته است.

فریادها را برای دفاع از حکم مظلومیت مردم فلسطین و لبنان با محکومیت اسرائیل بالا ببریم وگرنه تاوان سختی را برای این سکوت و خفقان خواهیم پرداخت. نگذارید قدس در دست دشمنان بماند زیرا این برای اسلام شکست سختی خواهد بود. کشتارهای طولانی در غزه، جنگ رایانه‌ای با انفجار رادارهای الکتریکی در (L. C. D) و حالا هجوم و حملات وحشیانه به لبنان و به شهادت رساندن شاید مفهوم و فرماندهان جهادی و فردا حتماً نوبت منطقه نزدیکتری خواهد بود.

مسلمانان باید خود را برای یک مقاومت در یک انسجام ملی برای نابودی اسرائیل آماده کنند. مسلمانان باید با اتحادی جامع و کامل استبداد را با قدرت و همبستگی نابود کنند. باشد که با توضیح الهی پیروز و سربلند شویم. سلام بر انبیاء الهی، سلام بر همکار محترم راه خدا. همبستگی و همراهی مسلمانان پابرجا باد، که بازهم سرکشی‌ها و نافرمانی‌های قوم بنی‌اسرائیل آغاز گشته است.

پروردگارا حمایت و هدایت خود را از ما در این روزهای سخت و تلخ دریغ مدار و ما را به تکلیفشان در قبال بیت‌المقدس و ملت مظلوم فلسطین آگاه و قدرتمند بفرما.

آمین یا رب العالمین.

از میان اخبار

ایران در یکی از سخت‌ترین چالش‌های تصمیم گیری خود قرار گرفته است

بیانیه مشترک عراق و آمریکا درباره خروج نیرو‌ها از عراق