یک‌شنبه 22 مهر 1403

رژیم صهیونیستی، ویروسی که ریشه‌کن خواهد شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رژیم صهیونیستی، ویروسی که ریشه‌کن خواهد شد

تهران - ایرنا - تارنمای رسانه‌های صهیونیستی "تایمز آو اسرائیل" و "جروزالم پست" روز جمعه ضمن پرداختن به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جهانی قدس، بخش‌هایی از سخنان معظم‌له از جمله تشبیه کردن رژیم صهیونیستی به ویروس را مورد توجه قرار دادند.

در گزارش " تایمز آو اسرائیل" آمده است: رهبر عالی ایران در بخشی از این سخنرانی گفت که می‌خواهد به بزرگی فاجعه غصب کشور فلسطین و تشکیل غده‌ی سرطانی صهیونیستی اشاره کند و افزود که در میان جنایات بشری دوران‌های نزدیک به زمان حاضر، هیچ جنایتی در این حجم و با این شدت وجود ندارد.

رهبر عالی ایران همچنین عنوان کرد: عامل و مجرم اصلی این فاجعه، دولتهای غربی و سیاست‌های شیطانی آنها بود. هدف اصلی و نزدیک غربی‌ها و کمپانی‌داران یهودی از ایجاد دولت صهیونیست، بنای یک پایگاه حضور و نفوذ دائمی برای خود در غرب آسیا و امکان دسترسی نزدیک برای دخالت و تحمیل و تسلط بر کشورها و دولتهای این منطقه بود.

این رسانه صهیونیستی همچنین به انتقاد آیت الله خامنه ای از دولت های عربی در قبال مسئله فلسطین اشاره کرد و به نقل از معظم‌له نوشت: متاسفانه اغلب دولتهای عرب پس از مقاومت‌های نخستین بتدریج تسلیم شدند و بخصوص پس از ورود ایالات متحده‌ی آمریکا به عنوان متولی مساله، هم وظیفه انسانی و اسلامی و سیاسی، و هم غیرت و نخوت عربی خود را به فراموشی سپردند.

تایمز آو اسرائیل افزود: رهبر ایران با اشاره به موضوع شیوع ویروس کرونا، اسرائیل را به ویروسی تشبیه کرد که باید هر چه سریع تر از بین برود.

در بخشی دیگر از گزارش این رسانه اسرائیلی درباره سخنرانی رهبری انقلاب اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس، به سخنان ایشان درباره مقاومت اشاره شده و آمده است:... مقاومت مشکلات زیادی را برای اسرائیل ایجاد کرده و ان‌شاالله رژیم صهیونیستی در آینده با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد.

همچنین روزنامه صهیونیستی جروزالم پست با اشاره گزینشی و ناقص به توئیتی در صفحه توئیتر پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری درباره محو رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به اینکه در این پیام توئیتری تاکید شده بود محو رژیم صهیونیستی به معنای محو یهودیان نیست، نوشت: رهبر عالی ایران روز جمعه در توییتر اعلام کرد که اسرائیل جان سالم به در نخواهد برد و نابود می‌شود.

این رسانه صهیونیستی همچنین با اشاره به فرازهایی از بیانان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره اهمیت مقاومت، نوشت: رهبر عالی ایران همچنین تصریح کرد که طلوع انقلاب اسلامی در ایران، فصل جدیدی در مبارزه برای فلسطین گشود. با ظهور جبهه‌ی مقاومت، کار بر رژیم صهیونیستی سخت و سخت‌تر شد و البته در آینده بسی سخت‌تر هم خواهد شد. رژیم صهیونیستی در آینده حتی با مشکلات بیشتری روبرو خواهد شد.

جروزالم پست نوشت: رهبر عالی ایران همچنین تاکید کرد که امروز جبهه‌ی مقاومت رو به اقتدار و امید فزاینده و جذب روزافزون عناصر قدرت پیش میرود و بعکس جبهه‌ی ظلم و کفر و استکبار روز به روز تهی‌تر و مأیوس‌تر و کم‌توان‌تر می شود.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*