یک‌شنبه 1 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراکز پزشکی برنامه‌هایی را برای شناسایی احتمال بروز زوال شناختی بیماران و توصیه راه‌هایی برای به تاخیر انداختن یا پیشگیری از آن را آغاز کرده اند. اکثر بیمارانی که به آن کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند در فاصله سنی 40 تا 60 سالگی قرار دارند. برخی از کلینیک‌ها حتی مراجعه کنندگانی در سن 18 سالگی را پذیرش می‌کنند!

وب‌گاه مشرق نیوز

5 مواد غذایی ضد پیری که پزشکان هر روز می‌خورند، بلوبری یا زغال اخته آبی یکی از مغذی‌ترین میوه‌ها است که به افزایش طول عمر کمک می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محققان دریافتند زنانی که روزانه 2 هزار واحد ویتامین D مصرف می‌کردند، بهبود‌هایی در حافظه و یادگیری داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خواب خوب شبانه به اندازه ورزش منظم و رژیم غذایی سالم برای حفظ سلامت کل بدن ضروری است و این روزها زیاد می‌شنویم و می‌خوانیم که خواب ناکافی و بی‌کیفیت، تأثیرات منفی بر هورمون‌ها، فعالیت بدنی و عملکرد مغز دارد و همچنین می‌تواند باعث افزایش وزن و تشدید خطر بیماری در بزرگسالان و کودکان شود.

وب‌گاه فرارو

برای داشتن سلامت گوارشی، باید میزان مصرف میوه‌ها و سبزیجات را افزایش دهید، چون آنزیم‌هایی دارند که برای بافت معده مفید هستند. نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که رژیم‌های غنی از قند و شیرینی‌های فرآوری‌شده را محدود کنیم.

وب‌گاه فرارو

سالاد پاستا و سبزیجات یکی از سالاد‌های خوشمزه و رژیمی سالم است که برای افرادی که رژیم غذایی دارند و از مواد پروتئینی استفاده می‌کنند بسیار مناسب است

وب‌گاه فرارو

کسانی که غذا خوردن با محدوده زمانی را تجربه می‌کنند اثرات سلامتی بسیار بیشتری نسبت به افرادی که این روند را تجربه نکرده‌اند، دریافت می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاهش تراکم استخوان‌ها به این معنی است که فرد در معرض خطر پوکی استخوان به عنوان یک بیماری خاموش قرار دارد. پوکی استخوان در ظاهر علامتی ندارد و زمان بروز شکستگی، تازه علائم آن مشاهده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمانی که می‌خواهید وزن کم کنید، خوردن غذاهای سالم و ورزش منظم از جمله کارهای مهمی است که باید انجام دهید.

وب‌گاه خبر آنلاین

برای داشتن سلامت گوارشی، باید میزان مصرف میوه‌ها و سبزیجات را افزایش دهید چون آنزیم‌هایی دارند که برای بافت معده مفید هستند. نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که رژیم‌های غنی از قند و شیرینی‌های فرآوری‌شده را محدود کنیم.

وب‌گاه فرارو

در ادامه از مواد غذایی‌ای خواهیم گفت که باعث پف زیر چشم می‌شوند. پس از آن با مواد غذایی مفید برای رفع پف زیر چشم آشنا خواهیم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از غذاهای خوشمزه، مضراتی جبران نشدنی برای بدن دارند که احتمالا نمی‌دانید. مصرف بیش از حد این غذاها، عوارضی چون چاقی، فشار خون بالا، زوال عقل و افسردگی را به دنبال خواهند داشت. برخی از غذاهای خوشمزه، مضراتی جبران نشدنی برای بدن دارند که احتمالا نمی‌دانید. مصرف بیش از حد این غذاها، عوارضی چون چاقی، فشار خون بالا، زوال عقل و افسردگی را به دنبال خواهند داشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ فست...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گفته می‌شود که نگهداری سیب زمینی در یخچال کار خوبی نیست. بهتر است سیب زمینی‌ها را در کیسه‌ای از جنس کاغذ در دمای اتاق نگهداری کنید تا بافت و طعم آن‌ها حفظ شود. رطوبت یخچال می‌تواند بافت آن‌ها را تغییر دهد و بیش از حد شیرین کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تخم‌مرغ ماده غذایی عالی برای کاهش وزن است. بنابراین، روز خود را با تخم‌مرغ غنی از مواد مغذی آغاز کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

بدیهی است که زیاده‌روی در خوردن فست فود می‌تواند امراض گوناگون از جمله: چاقی و افزایش فشار خون را در بر داشته باشد. علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهد فست فود می‌تواند اثرات مخربی نیز بر روحیه و ذهن داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خوردن ماهی به دلیل فواید بی‌شماری که برای سلامتی دارد، همواره توصیه شده است. ماهی منبع غنی از پروتئین و امگا 3 است که برای سلامت قلب و مغز ضروری است. با این حال، انتخاب‌های غذایی که در کنار ماهی انجام می‌شود، می‌تواند تاثیرات متفاوتی بر بدن داشته باشد. خوردن ماهی به دلیل فواید بی‌شماری که برای سلامتی دارد، همواره توصیه شده است. ماهی منبع غنی از پروتئین و امگا 3 است که برای سلامت قلب...