دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

بدیهی است که زیاده‌روی در خوردن فست فود می‌تواند امراض گوناگون از جمله: چاقی و افزایش فشار خون را در بر داشته باشد. علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهد فست فود می‌تواند اثرات مخربی نیز بر روحیه و ذهن داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خوردن ماهی به دلیل فواید بی‌شماری که برای سلامتی دارد، همواره توصیه شده است. ماهی منبع غنی از پروتئین و امگا 3 است که برای سلامت قلب و مغز ضروری است. با این حال، انتخاب‌های غذایی که در کنار ماهی انجام می‌شود، می‌تواند تاثیرات متفاوتی بر بدن داشته باشد. خوردن ماهی به دلیل فواید بی‌شماری که برای سلامتی دارد، همواره توصیه شده است. ماهی منبع غنی از پروتئین و امگا 3 است که برای سلامت قلب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رعایت یک روتین منظم شما را به موفقیت در کاهش وزن نزدیک تر می کند تا اندام مناسب و ایده آل داشته باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: شیر یک میان وعده بسیار مغذی برای افزایش یادگیری و رشد بهتر دانش‌آموزان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اساس نتایج تحقیق جدیدی که در مجله بیماری آلزایمر منتشر شده است، رژیم غذایی با مقدار زیادی گوشت و غذاهای فرآوری شده به شدت با ابتلا به بیماری آلزایمر مرتبط است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساندویچ با چیپس سیب‌زمینی و نوشابه برای علاقه‌مندان به این نوع غذاها، مطمئنا بهترین گزینه است اما اگر بدانید خوردن این غذاهای خوشمزه خطرات جدی برای سلامت عصبی دارد، آیا مصرف این غذاها را افزایش خواهید داد؟

وب‌گاه گسترش

افرادی که چربی خن بالایی دارند، می توانند با این 8 راه ساده، چربی خون خود را کاهش داده و کنترل کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر زمستان ها احساس می کنید وزن تان اندکی بالاتر می رود، باید بدانید که این صرفاً تصور شما نیست. تحقیقات نشان داده، با توجه به کاهش نور خورشید در بدن و مکانیزم های بقای بدن، افزایش وزن در زمستان نه تنها حقیقت دارد، بلکه پرهیز از آن کار دشواری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سیدرز - ساینای هر بیمار بالای 65 سال می‌تواند به آن کلینیک مراجعه کند. افراد 40 ساله نیز با حداقل دو عامل خطرزا برای زوال عقل مانند سابقه خانوادگی ابتلا به آن بیماری یا فشار خون بالا درمان نشده نیز می‌توانند به آن کلینیک مراجعه نمایند. بیماران از نظر واجد شرایط بودن غربالگری می‌شوند سپس به سوالاتی در مورد تغذیه، فعالیت بدنی و تجربیات دوران کودکی پاسخ می‌دهند. مراکز پزشکی برنامه‌هایی...

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن‌هاست که از آنتی‌بیوتیک‌های موجود در منابع طبیعی برای بهبود بیماری‌ها استفاده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

امگا 3 به سلامت قلب، ریه‌ها، رگ‌های خونی و سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لاغری و کاهش وزن همان موضوعی است که احتمالا ذهن بسیاری از افراد تا درگیر خود کرده که تا عید به وزن دلخواه خود برسند. لاغری و کاهش وزن همان موضوعی است که احتمالا ذهن بسیاری از افراد تا درگیر خود کرده که تا عید به وزن دلخواه خود برسند. به گزارش عرشه آنلاین؛ مهم ترین نکته برای دستیابی آسان به این هدف علاوه بر کمک گرفتن از شیوه های درمانی، رعایت نکات و دستوراتی ساده اما کاربردی است که اجرای...

وب‌گاه فرارو

"دیوید کلنسی" متخصص زیست شناسی زیست شناسی پیری را مطالعه می‌کند. او هر روز شش مکمل مصرف می‌کند تا با افزایش سن از بروز مشکلات مرتبط با سلامتی جلوگیری نماید.

وب‌گاه فرارو

بیماری‌ها و مشکلات مختلف پزشکی می‌توانند بر فرم شکم تأثیر بگذارند؛ بنابراین تجمع چربی می‌تواند نشان دهنده‌ی وجود مشکلات مختلفی باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احتمالاً شما هم نام تری گلیسرید را شنیده‌اید؛ شاید در مطب دکتر، یا در بین اقوام و خویشان و یا شاید در جواب برگه‌ی آزمایشتان با آن روبرو شده‌اید. اما تری گلیسیرید چیست؟ و اگر این عدد در برگه‌ی آزمایش شما بالاتر از محدوده نرمال است، چه کاری باید برای کاهش آن انجام دهید؟

وب‌گاه ورزش سه

ادن هازارد در مصاحبه اخیر خود گفت که هرگز در دوران فوتبالش اعتقادی به رژیم غذایی و تمرینات سخت نداشت و نوشیدن الکل را نیز ترک نکرد.