دوشنبه 2 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

مو‌ها و فولیکول‌های موی ما درست مانند پوست مان پیر می‌شوند. به ندرت می‌توان فردی را در دهه پنجم یا ششم عمر با مو‌های ضخیم و براق پیدا کرد. هر آن چه که بر سطح هورمون‌های جنسی شما تاثیر می‌گذارد می‌تواند روی موی تان نیز تاثیرگذار باشد. بنابراین، برای زنان، بلوغ، بارداری و یائسگی می‌تواند ظاهر مو را تغییر دهد. با این وجود، آن تاثیر به طور کلی موقتی می‌باشد. دلایل مهم تری نیز وجود دارند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مبتلایان به دیابت و فشار خون بالا بیشتر در معرض خطر حمله قلبی یا سکته مغزی هستند، بنابراین آگاهی در زمینه فشارخون در مبتلایان به دیابت بسیار مهم است. اگر بیماری دیابت کنترل نشود، در طول زمان سطح بالای قند خون می تواند به عروق خونی و اعصاب آسیب برساند و باعث بیماری قلبی، سکته مغزی و مشکلات کلیه، چشم، آسیب و زخم پا شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه ما حداقل یک بار در طول زندگی، ریزش مو یا دیگر مشکلات مرتبط با مو را تجربه کرده‌ایم. همه ما حداقل یک بار در طول زندگی، ریزش مو یا دیگر مشکلات مرتبط با مو را تجربه کرده‌ایم. موهای ما نیز مانند سایر اعضای بدن برای رشد، به مواد مغذی نیاز دارند. بنابراین یک رژیم غذایی متعادل با ویتامین‌ها و مواد معدنی مناسب می‌تواند به طور قابل توجهی رشد مو را تقویت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیش از نیمی از بدن انسان از آب تشکیل شده و آب بخش مهمی از یک رژیم غذایی متعادل و سالم است. برای انجام عملکرد طبیعی بدن وجود آب بسیار ضروری است؛ ما برای هضم غذا و جذب مواد مغذی، دفع مواد زائد، نگهداری دمای مناسب بدن، حفظ تعادل الکترولیت های بدن از جمله سدیم، تولید بزاق برای بلع بهتر و پیشگیری از یبوست به آب نیاز داریم. بیش از نیمی از بدن انسان از آب تشکیل شده و آب بخش مهمی از یک رژیم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تمبر هندی یک میوه شیرین و بسیار خوش طعم است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است، در ادامه از تمام خواص و مزایای تمبر هندی مطلع خواهید شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قرن‌هاست که از آنتی‌بیوتیک‌های موجود در منابع طبیعی برای بهبود بیماری‌ها استفاده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساندویچ با چیپس سیب‌زمینی و نوشابه برای علاقه‌مندان به این نوع غذاها، مطمئنا بهترین گزینه است اما اگر بدانید خوردن این غذاهای خوشمزه خطرات جدی برای سلامت عصبی دارد، آیا مصرف این غذاها را افزایش خواهید داد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افراد مبتلا به مشکلات کلیوی باید از مصرف بعضی مواد غذایی و نوشیدنی‌ها دور بمانند تا مانع از آسیب‌دیدگی دائمی کلیه‌ها شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کلیه‌ها برای محافظت از سلامت بدن بسیار مهم هستند درحالی که نقش ویژه‌ای هم در دفع سموم از بدن و کنترل فشار خون دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

افراد مبتلا به مشکلات کلیوی باید از مصرف بعضی مواد غذایی و نوشیدنی‌ها دور بمانند تا مانع از آسیب‌دیدگی دائمی کلیه‌ها شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از رایج‌ترین فواید روغن زیتون استفاده از آن به عنوان یک ملین طبیعی است. یبوست یا اجابت مزاج نادر یا ناراحت کننده شایع‌ترین گلایه بیماران در حوزه دستگاه گوارش است و میلیون‌ها امریکایی را وادار می‌کند هر سال برای ویزیت‌های پرهزینه از نظر مالی به پزشک مراجعه کنند. یکی از رایج‌ترین فواید روغن زیتون استفاده از آن به عنوان یک ملین طبیعی است. یبوست یا اجابت مزاج نادر یا ناراحت کننده شایع‌ترین...

وب‌گاه خبر آنلاین

شواهد نشان می‌دهد افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، غالبا برای شروع به سراغ رژیم پروتئین می‌روند. خوردن پروتئین به فرد کمک می‌کند تا احساس سیری کند و طبیعتا غذای کمتری هم بخورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصرف نوشیدنی های شیرین شده با شکر در نوجوانان و افراد 20 تا 34 ساله به شدت افزایش یافته و در همین بازه زمانی، بروز سرطان کولورکتال در بزرگسالان جوان نیز بیشتر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

گفته شده است که روده دومین مغز بدن است و زمانی که روده ناسالمی دارید، می‌تواند تمام بدن شما را تحت تاثیر قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آبریزش بینی، گلودرد، سرفه و عطسه همگی از علائم رایج سرماخوردگی هستند. بزرگسالان معمولا 2 تا سه بار در سال سرما می‌خورند. چنانچه هر سرماخوردگی هفت تا 10 روز طول بکشد، به‌طور میانگین 18 تا 20 روز از 365 روز سال را بیمار هستید. آبریزش بینی، گلودرد، سرفه و عطسه همگی از علائم رایج سرماخوردگی هستند. بزرگسالان معمولا 2 تا سه بار در سال سرما می‌خورند. چنانچه هر سرماخوردگی هفت تا 10 روز طول...

وب‌گاه فرارو

یکی از رایج‌ترین فواید روغن زیتون استفاده از آن به عنوان یک ملین طبیعی است. یبوست یا اجابت مزاج نادر یا ناراحت کننده شایع‌ترین گلایه بیماران در حوزه دستگاه گوارش است و میلیون‌ها امریکایی را وادار می‌کند هر سال برای ویزیت‌های پرهزینه از نظر مالی به پزشک مراجعه کنند.