چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

آیا دست‌ها یا پاهایتان مدام سوزن سوزن می‌شوند؟ کمبود B 12 می‌تواند به غلاف محافظی که اعصاب شما را می‌پوشاند آسیب برساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از «وب ام دی» نوشت: ویتامین B12 یکی از ویتامین‌های ضروری برای بدن است که در لبنیات، گوشت و ماهی فراوان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ویتامین B12 یکی از ویتامین های بسیار مهم برای بدن است.

وب‌گاه گسترش

پژوهشی جدید با بررسی اطلاعات بیش از 1 میلیون نفر، به شواهدی دست پیدا کرده که از نقش منفی سطح بالای آهن خون در طول عمر خبر می‌دهد. تا به امروز تحقیقات زیادی درباره راهکارهای افزایش عمر انسان انجام شده اما نمی‌توان به تمام آن‌ها کاملا اطمینان کرد. با این حال پژوهش جدید روی بیش از 1 میلیون نفر از سه دیتابیس عمومی انجام شده و روی سه معیار اصلی پیری تمرکز کرده: طول عمر، سال‌هایی که فرد بدون...

وب‌گاه فرارو

با وجود اینکه طیف گسترده‌ای از گونه‌های مار هیچ تهدیدی برای انسان نیستند، اما وجود این موجودات، به ویژه مار‌های سمی مانند مار زنگی، اغلب باعث ایجاد ترس و نگرانی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

نتایج تحقیقات نشان داده افرادی که تا دیروقت بیدار می‌مانند خلاق‌تر از افرادی هستند که زود به رختخواب می‌روند. براساس نتیجه مطالعه‌ای دیگر مشخص شد جغد‌های شب در مقایسه با پرندگان سحرخیز از نظر ذهنی هوشیارتر هستند و از زمان پاسخگویی سریع‌تر قبل از خواب در مقایسه با پرندگان سحرخیز برخوردار هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: اختلال عاطفی فصلی (SAD) نوعی افسردگی است که با توجه به یک الگوی فصلی می‌آید و می‌رود. این اختلال گاهی اوقات به عنوان افسردگی پاییزی یا زمستانی شناخته می‌شود چون نشانه‌های آن معمولاً در طول زمستان آشکارتر و شدیدتر هستند. یعنی ممکن است علائم آن‌ها با تغییر فصل و ورود به سرما بیشتر باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: رژیم غذایی می‌تواند به عملکرد بهتر دستگاه گوارش و رفع یبوست کمک کند. در اینجا به شش ماده غذایی که به درمان یبوست کمک می‌کنند، می‌پردازیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سوالی که بسیاری از افراد درخصوص مصرف ویتامین دی می پرسند این است که بهترین زمان مصرف ویتامین D چه زمانی در روز است؟ سوالی که بسیاری از افراد درخصوص مصرف ویتامین دی می پرسند این است که بهترین زمان مصرف ویتامین D چه زمانی در روز است؟ به گزارش عرشه آنلاین؛ به مردم در سراسر دنیا در روزهای همه گیری کووید 19 توصیه شد که برای افزایش سلامتی و بهبود عملکرد سیستم ایمنی شان، در صورتی که کمبود...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اختلال عاطفی فصلی (SAD) نوعی افسردگی است که با توجه به یک الگوی فصلی می‌آید و می‌رود. این اختلال گاهی اوقات به عنوان افسردگی پاییزی یا زمستانی شناخته می‌شود چون نشانه‌های آن معمولاً در طول زمستان آشکارتر و شدیدتر هستند. یعنی ممکن است علائم آن‌ها با تغییر فصل و ورود به سرما بیشتر باشد. اختلال عاطفی فصلی (SAD) نوعی افسردگی است که با توجه به یک الگوی فصلی می‌آید و می‌رود. این اختلال گاهی...

وب‌گاه فرارو

با کمبود ویتامین B 12 در بدن، ممکن است گلبول‌های قرمز سالم و کافی برای انتقال اکسیژن در بدن خود نداشته باشید که می‌تواند باعث لرز و سردی بدن شما شود، به خصوص در دست‌ها و پاهایتان.

وب‌گاه فرارو

ذرت دارای فواید و خواص مختلفی برای سلامتی هر یک از ما می‌باشد و طبق آخرین تحقیقات، ذرت دارای تاثیرات قابل توجهی در سلامت کودکان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت نیوز نوشت: ویتامین b12 در بسیاری از فعالیت های بدن نقش حیاتی ایفا می کند و کمبود این ویتامین ممکن است منجر به افسردگی، گیجی، مشکلات حافظه و زوال عقل و سایر مشکلات جدی سلامتی شود.

وب‌گاه فرارو

افراد بسیاری از نفخ معده رنج می‌برند و این افراد می‌توانند با انجام یک سری از کارها و بدون مراجعه به پزشک، نفخ معده خود را درمان کنند.

وب‌گاه فرارو

جوش و آکنه از مشکلات رایج پوست صورت است که می‌توانید برای مقابله با آن‌ها بدون دارو و مواد شیمیایی، از مواد غذایی و میوه‌های ضد آکنه و جوش استفاده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چرا باید مصرف تخم مرغ را جدی بگیریم؟ چرا باید مصرف تخم مرغ را جدی بگیریم؟ به گزارش عرشه آنلاین، تخم مرغ یکی از مواد غذایی کامل است که می تواند نیازهای بدن را به طور متعادل تأمین کند. عمده ترین ویژگی تخم مرغ و وجه تمایز آن با سایر مواد غذایی، ترکیب کامل پروتئینی آن و تولید بسیار کم انرژی است. نتایج تحقیقات علمی ثابت کرده است که مزایا و نقش تخم مرغ در سلامتی بدن به قدری است که نباید آن...