چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

مشکلاتی در شکم وجود دارد که نشان دهنده‌ی بیماری روده است. آگاهی و توجه به این مشکلات به تشخیص زودهنگام بیماری کمک بسزایی میکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیب سرشار از فیبر رژیمی به‌ویژه پکتین است. این فیبر محلول به مدفوع حجم می‌دهد و عبور نرم آن از دستگاه گوارش را تضمین می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بسیاری از افراد به طور مقطعی یا مداوم دچار یبوست هستند؛ این در حالی است که زنان بیشتر از مردان این حالت را تجربه می‌کنند. این وضعیت ممکن است با حرکت کندتر غذا از طریق روده زنان و هم‌چنین با تأثیرات هورمون‌های زنانه بر دستگاه گوارش مرتبط باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصرف سیر سیاه به دوران مصر باستان برمی‌گردد و همچنین از قدیم در طب سنتی هند و چین نیز کاربرد داشته است. حبه‌های پوست نگرفته سیر سفید به مدت 40 روز تحت گرمای زیاد و رطوبت قرار می‌گیرند و تبدیل به سیر سیاه می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیر سفید معمولی اگر در دمای کنترل شده و بالا و رطوبت تخمیر شود تبدیل به سیر سیاه خواهد شد. سیر سیاه مغذی‌تر از سیر سفید است و خواص زیادی برای سلامتی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: سیر خام طعمی تند و کاربردهای زیادی در آشپزی دارد. سیر سفید معمولی اگر در دمای کنترل شده و بالا و رطوبت تخمیر شود تبدیل به سیر سیاه خواهد شد. سیر سیاه مغذی‌تر از سیر سفید است و خواص زیادی برای سلامتی دارد. در این مطلب به برخی از خواص آن اشاره کرده‌ایم، با ما همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

التهاب یک فرآیند پیچیده است و ارتباط بین غذا و التهاب هنوز در حال بررسی است. التهاب یک فرآیند پیچیده است و ارتباط بین غذا و التهاب هنوز در حال بررسی است. به گزارش عرشه آنلاین، در مقابل، التهاب مزمن یک پاسخ فیزیولوژیکی طولانی مدت است که می‌تواند از هفته‌ها تا سال‌ها ادامه یابد. برخلاف التهاب حاد، التهاب مزمن همیشه با چشم غیرمسلح قابل مشاهده نیست. این وضعیت می‌تواند توسط تعدادی از عوامل،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود اینکه شواهد در مورد شکلات درمانی یا همان شکلات تراپی پوست محدود است، اما به عقیده ی بسیاری، روشی خوب برای بهره مندی از مواد مغذی موجود در کاکائو برای زیبایی پوست و سلامت بدن به‌شمار می رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه دوشنبه 16 مهر تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال روزانه اعتقاد مثبتی درباره روزی که می خواهیم شروع کنیم می دهد. فال روزانه ممکن است برای برخی نشان دهنده روزهای عالی و برای برخی روزهای ناامید کننده باشد اما آنچه فال روزانه به شما اطلاع می دهد همان باور درونی تان است که شما را سوق به شادی یا غم می دهد. فال روزانه بر اساس ماه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانم هایی که به زیبایی و جوانسازی پوست خود اهمیت میدهند حتما اسم روش شکلات تراپی را شنیده اند و میدانند که چه فوایدی دارد.

وب‌گاه فرارو

یک متخصص تغذیه ورزشی تاکید کرد: ««بهترین مواد غذایی که می‌توانیم به صورت طبیعی برای جلوگیری از اشتها و برای اینکه جذب قند و چربی در بدنمان کند شود مصرف کنیم فیبر غذا‌ها است که می‌تواند به صورت سبزی در سالاد باشد یا به صورت سبوس برنج و سبوس گندم و جو باشد که می‌تواند خیلی کمک کند و بهترین مکمل خانگی برای کاهش وزن است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد آنلاین نوشت: انجمن سرطان آمریکا پیش‌بینی می‌کند که مردان و زنان بیشتری بر اثر سرطان ریه و سرطان روده بزرگ در مقایسه با هر سرطان دیگری در سال جاری میلادی (2023) جان خود را از دست می‌دهند.

وب‌گاه فرارو

وقتی صحبت از افزودن فیبر به رژیم غذایی روزانه می‌شود، بسیاری از مردم فکر می‌کنند که سیب بهترین منبع آن است، اما چندین غذای غنی از فیبر دیگر نیز وجود دارند که محتوای فیبر بیشتری نسبت به سیب دارند.

وب‌گاه فرارو

پوست کیوی نه تنها خوراکی است، بلکه یک منبع طبیعی فیبر هم محسوب می‌شود

وب‌گاه فرارو

سلول‌های مغز جنین تا زمانی که پا به دنیا نگذارد، در حال رشد و شکل‌گیری هستند. ایجاد و توسعه هر چه بهتر مغز نوزاد شما در رحم مادر در گرو عوامل متعددی از جمله مصرف مواد غذایی ضروری است

وب‌گاه فرارو

وایت در یک پست اینستاگرامی که به تازگی با 8.4 میلیون دنبال‌کننده خود به اشتراک گذاشت، یک تصویر «قبل و بعد» از خود منتشر کرد و کاهش وزن چشمگیرش را به نمایش گذاشت. توده عضلانی، چربی بدنی کم و شکم شش تکه او در عکسی که مربوط به زمان حال است بسیار برجسته است.