چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوشیدن آب و سایر مایعات حین غذا خوردن در فرآیند هضم غذا مشکلاتی ایجاد می‌کند، این کار باعث رقیق شدن شیره گوارشی و تجمع سموم در بدن شده و در دراز مدت می‌تواند افراد را به بیماری‌های مختلف مبتلا کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ویتامین B12 یکی از ویتامین‌های ضروری برای بدن است که در لبنیات، گوشت و ماهی فراوان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تقویت بینایی می‌تواند از طریق تمرینات چشمی، تغذیه، استراحت مناسب و اجتناب از عوامل مخرب به چشم‌ها انجام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: طبق تحقیقات برخی از دانشمندان، خطر ابتلا به سرطان در افرادی که از فقر آهن رنج می‌برند، به طور قابل توجهی بالاتر از افرادی است که مشکل کم خونی ندارند. بنابراین تشخیص به موقع کم خونی، پیشگیری و درمان آن بسیار اهمیت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: استرس می‌تواند به طور مستقیم بر بینایی تاثیر بگذارد. از روش‌های مدیریت استرس مانند یوگا، مدیتیشن، یا تکنیک‌های تنفسی استفاده کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک کارشناس تغذیه گفت: هر قوطی نوشابه حدوداً به اندازه 10 حبه قند مواد شیرین کننده دارد بنابراین مصرف بیش از حد آن علاوه بر جذب کالری بالا در بدن باعث چاقی و اضافه وزن، دیابت، مقاومت به انسولین، پوکی استخوان و افزایش پوسیدگی‌های دندان می‌شود.

وب‌گاه فرارو

محققان سوئدی با انجام تحقیقاتی دریافتند که مصرف بیش از حد دو نوع ویتامین می‌تواند منجر به ابتلا به سرطان شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: محققان سوئدی با انجام تحقیقاتی دریافتند که مصرف بیش از حد دو نوع ویتامین می‌تواند منجر به ابتلا به سرطان شود.

وب‌گاه فرارو

اکثر انسان‌ها از مار می‌ترسند و اگر شما با این نشانه‌ها برخورد کردید این را بدانید در نزدیکی خانه شما مار وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رژیم غذایی می‌تواند به عملکرد بهتر دستگاه گوارش و رفع یبوست کمک کند. در اینجا به شش ماده غذایی که به درمان یبوست کمک می‌کنند، می‌پردازیم. رژیم غذایی می‌تواند به عملکرد بهتر دستگاه گوارش و رفع یبوست کمک کند. در اینجا به شش ماده غذایی که به درمان یبوست کمک می‌کنند، می‌پردازیم. به گزارش عرشه آنلاین، احتمالا بسیار شنیده‌اید که کلید اجابت مجاز منظم در مصرف فیبر و آب‌رسانی کافی به بدن است...

وب‌گاه فرارو

شاید سوال چگونه سریع چاق شویم و چاق بمانیم برای شما هم مطرح باشد و مایل باشید راه‌های چاق شدن افراد لاغر با طب سنتی و بدون دارو را بدانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مطالعه جدید نشان می دهد که خوردن روزانه یک مشت آجیل با کاهش 17 درصدی خطر افسردگی مرتبط است. یک مطالعه جدید نشان می دهد که خوردن روزانه یک مشت آجیل با کاهش 17 درصدی خطر افسردگی مرتبط است. به گزارش عرشه آنلاین، آجیل حاوی مواد شیمیایی گیاهی است که می‌تواند به خاطر داشتن خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی، با بهبود سلامت روان مرتبط باشد.

وب‌گاه فرارو

شما اگر قصد دارید وزن خود را کاهش دهید حتما در رژیم غذایی خود سیب را قرار بدهید.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات دانشمندان ثابت کرده است مردم ژاپن عمر طولانی دارند و راز عمر طولانی را در ورزش‌های مخصوصی که در زندگی روزمره انجام می‌دهند می‌دانند.

وب‌گاه فرارو

امروزه مصرف نوشابه به جزء لاینفک سفره‌های غذایی تبدیل شده و بدون توجه به اینکه این نوشابه چه عواقبی برای سلامتی کودکان می‌تواند داشته باشد، صرفاً به علت اینکه شیرین است و گاز موجود در آن برای کودکان خوشایند، در تغذیه خانواده از آن زیاد استفاده می‌شود.