سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای داشتن بدنی سالم، مغز و حافظه ای دقیق و قوی باید هر روز برخی از مواد غذایی مصرف شوند. 15 ماده غذایی که شما را سالم نگاه می دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گرچه راه های متعددی برای خلاصی از موهای زائد صورت وجود دارد، اما پیشگیری و پرهیز از برخی عوامل تأثیرگذار هم می تواند رشد این موها را کمتر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شیر یکی از مفیدترین و مهم ترین مواد مغذی است که تمام افراد باید در سنین مختلف مصرف کنند، اما نوشیدن آن هم زمان خاص خود را دارد تا آهن و کلسیم آن بهتر جذب شود.

وب‌گاه فرارو

از گرده گل و پنی سیلین گرفته تا گلوتن و لاکتوز بسیاری از ما به اشتباه فکر می‌کنیم یا این گونه به ما گفته شده که به این موارد آلرژی داریم و در صورت مواجهه با آن دچار حساسیت می‌شویم در حالی که در واقع این گونه نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت نیوز نوشت: صورت اغلب زنان از موهای نازکی پوشیده شده، اما بعضی زنان ممکن است متوجه رویش موهای ضخیم تر و تیره تری روی صورت خود شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر به دنبال داشتن وزنی متعادل هستید و قصد دارید اشتهایتان را کم کنید، باید دو هورمون گرلین و لپتین را بشناسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمارهای ارائه شده از سوی مسوولان حوزه بهداشت و درمان بیانگر افزایش ابتلا مردم مازندران به انواع بیماری سرطان به‌ویژه سرطان های معده و روده در سال های اخیر است. آمارهای ارائه شده از سوی مسوولان حوزه بهداشت و درمان بیانگر افزایش ابتلا مردم مازندران به انواع بیماری سرطان به‌ویژه سرطان های معده و روده در سال های اخیر است. به گزارش عرشه آنلاین، سالانه هزاران مورد ابتلا به سرطان در ایران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تمام افراد باید در سنین مختلف باید شیر مصرف کنند. شیر دارای مواد مغذی و مفید برای بدن است اما نوشیدن شیر زمان خاص خود را دارد تا آهن و کلسیم آن بهتر جذب شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انگور به‌دلیل طعم و مزه، تنوع و خواص بی‌نظیرش یکی از محبوب‌ترین میوه‌های جهان است. این میوه‌ی بهشتی، خوش‌طعم و دوست‌داشتنی، در تمام مناطق معتدل جهان می‌روید و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. حتی دانه‌های ریز انگور نیز مفیدند و از بیماری‌های چشمی ناشی از دیابت پیشگیری می‌کنند. عصاره‌ی دانه‌ی انگور نیز مملو از آنتی اکسیدان است و نقش مهمی در پیشگیری از سرطان دارد. انگور باعث تقویت...

وب‌گاه فرارو

محققان گفته‌اند که مصرف انگور می‌تواند باعث بهبود سلامت چشم در سالمندان شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادویه ها خواص گوناگونی دارند اما در این بین فلفل قرمز تاثیر مستقیمی بر سلامت قلب دارد. ادویه ها خواص گوناگونی دارند اما در این بین فلفل قرمز تاثیر مستقیمی بر سلامت قلب دارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ همان طور که همیشه توصیه شده جلوگیری از بروز سکته قلبی به مراتب بهتر از درمان آن پس است یکی از راه‌های پیشنهاد شده استفاده از یک ادویه مشهور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحقیق جدیدی که توسط محققان کالج پزشکی نیویورک و دانشکده پزشکی ویرجینیای شرقی آمریکا انجام شد، ارتباط مهمی بین رژیم غذایی، التهاب و بیماری آلزایمر را آشکار و مسیرهای بالقوه برای مداخله را روشن کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همان طور که همیشه توصیه شده جلوگیری از بروز سکته قلبی به مراتب بهتر از درمان آن پس است یکی از راه‌های پیشنهاد شده استفاده از یک ادویه مشهور است.

وب‌گاه فرارو

هندوانه یک میوه کم‌کالری است و زیاده روی در مصرف آن قطعا می‌تواند منجربه چاقی و اضافه وزن شود.

وب‌گاه فرارو

شیر یکی از مفیدترین و مهم‌ترین مواد مغذی است که تمام افراد باید در سنین مختلف مصرف کنند، اما نوشیدن شیر زمان خاص خود را دارد تا آهن و کلسیم آن بهتر جذب شود.

وب‌گاه فرارو

یکی از بهترین مواد برای سلامت مغز، گردو است. این ماده حاوی دو کوزاهگزانوئیک اسید یا DHA (اسید چرب امگا 3) است. تحقیقاتی که اخیرا در دانشگاه هاروارد انجام شده نشان می‌دهد که خوردن آجیل، طول عمر را افزایش می‌دهد و بر عملکرد شناختی بزرگسالان نیز موثر است.