سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اکثر انسان‌ها از مار می‌ترسند و اگر شما با این نشانه‌ها روبه‌رو شدید این را بدانید در نزدیکی خانه شما مار وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت نیوز نوشت: زعفران از زمان‌های قدیم در چندین فرهنگ باستانی به دلیل خواص درمانی آن مورد استفاده قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: عصاره برگ زیتون ممکن است به درمان فشار خون بالا کمک کند. در یک مطالعه در سال 2011، محققان به صورت تصادفی افراد مبتلا به فشار خون را گروه‌بندی کردند تا 500 میلی‌گرم عصاره برگ زیتون یا 12.5 تا 25 میلی‌گرم کاپتوپریل (دارویی برای فشار خون بالا) مصرف کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان در آمریکا سه ژن را در گیاهخواران شناسایی کردند که می‌تواند توضیح دهد چرا این افراد رو به رژیم‌های غذایی گیاهی می‌آورند. محققان در آمریکا سه ژن را در گیاهخواران شناسایی کردند که می‌تواند توضیح دهد چرا این افراد رو به رژیم‌های غذایی گیاهی می‌آورند. به گزارش یورونیوز، گیاهخواری برای هزاران سال در جوامع و فرهنگ‌های مختلف رواج داشته است، اما امروزه تنها اقلیت کوچکی از مردم از خوردن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای جلوگیری از سکته قلب یکی از راه‌های توصیه‌شده استفاده از یک ادویه مشهور است.

وب‌گاه فرارو

محققان در آمریکا سه ژن را در گیاهخواران شناسایی کردند که می‌تواند توضیح دهد چرا این افراد رو به رژیم‌های غذایی گیاهی می‌آورند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علت ریزش مو فصلی و اینکه چگونه می توانیم ریزش موی فصلی را کاهش دهیم در این مطلب توضیح داده شده است.

وب‌گاه عصر ایران

دانشمندان اکنون می‌گویند شواهدی را کشف کرده‌اند که نشان می‌دهد انتخاب گیاهخواری و رژیم غذایی گیاهی می‌تواند تحت تأثیر ژن افراد و ژنتیک ما باشد.

وب‌گاه فرارو

خطر ایجاد سرطان در کسانی که فعالیت فیزیکی منظمی دارند به وضوح کاهش پیدا می‌کند.

وب‌گاه فرارو

سبزی شاهی از جنبه‌های مختلفی به تقویت سلامت قلب، استخوان‌ها و چشم‌ها کمک می‌کند، درحالی که التهاب را هم کاهش می‌دهد. مجموعه ویژگی‌های شاهی باعث می‌شوند که این سبزی به یکی از خوراکی‌های باکیفیت و مهم برای محافظت از بدن در برابر سرطان تبدیل شود.

وب‌گاه فرارو

ارزش غذایی سیر سیاه با سیر سفید و معمولی متفاوت است و خواص گوناگونی برای سلامتی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققان می‌گویند که شاهی به‌عنوان بهترین منبع برای دریافت ترکیب ویژه‌ای با نام «فنیتیل ایزوتیوسیانات» (PEITC) شناخته می‌شود. این ماده خاص هم رشد سلول‌های سرطانی را کاهش می‌دهد، هم خاصیت ضدالتهابی دارد و هم اثرات آنتی‌اکسیدانی قابل توجهی خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

نوشیدن آب و سایر مایعات حین غذا خوردن در فرآیند هضم غذا مشکلاتی ایجاد می‌کند، این کار باعث رقیق شدن شیره گوارشی و تجمع سموم در بدن شده و در دراز مدت می‌تواند افراد را به بیماری‌های مختلف مبتلا کند.

وب‌گاه فرارو

در حالی که عاشقان چای از نوشیدن آن لذت می‌برند، اکثر آن‌ها نمی‌دانند که چای سیاه فواید متعددی برای سلامتی دارد!

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: شاهی یکی از سبزی‌های محبوب در سراسر دنیاست که امروزه توسط بعضی از مراجع معتبر جهانی به‌عنوان «سالم‌ترین سبزی جهان» شناخته می‌شود. دلیل این نام‌گذاری هم به تراکم بالای مواد مغذی در این سبزی خاص برمی‌گردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته دانشمندان، مصرف بیش از حد ویتامین‌های C و E می‌تواند به اندازه کمبود آن‌ها در بدن یا حتی بیشتر، خطرناک باشد.