چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم غذایی مناسب برای افراد مبتلا به کمردرد، رژیمی است که می‌تواند التهاب بدن را کاهش دهد و برای کاهش این التهاب و در نتیجه کاهش کمردرد باید از خوردن بیش از حد مواد حاوی کافئین مثل چای یا قهوه‌ی غلیظ یا غذاهای فرآوری شده مثل سوسیس، کالباس و انواع کنسروها پرهیز کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با توجه به معایب متعدد و بیشماری که مصرف پفک دارد، عاقلانه است که جایگزین‌های مغذی‌تری انتخاب کنید که نه تنها هوس شما را برآورده می‌کند، بلکه به سلامت بدن نیز کمک می‌کند.

وب‌گاه گسترش

روانپزشک دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه افسردگی یکی از مشکلات شایع دوران سالمندی است، بهترین و موثرترین روش‌پیشگیری از افسردگی سالمندان را حضور در اجتماع و روابط خانوادگی دانست و گفت: اعضای خانواده و مراقب سالمند باید برای ملاقات‌های وی با دوستان و اطرافیان خود برنامه‌ریزی منظمی داشته باشند تا از انزوای اجتماعی جلوگیری کنند. دکتر سمیه معتضدیان، روانپزشک دانشگاه علوم پزشکی...

وب‌گاه فرارو

این گزارش میکروبیوم سالم دستگاه گوارش و توجه به اندازه دور شکم و همچنین پایین نگاه داشتن فشار خون و سطح کلسترول را از جمله موارد کلیدی برای جلوگیری از بیماری قلبی ذکر می‌کند. اما پنج تغییر در رژیم غذایی که به شما در دستیابی به این‌ها کمک می‌کنند، کدامند؟

وب‌گاه فرارو

هموروئید یا بواسیر نوعی بیماری در ناحیه مقعد است که می‌تواند بسیار دردناک و آزاردهنده باشد. در این مطلب به معرفی چند روش خانگی موثر برای درمان و کاهش درد ناشی از هموروئید پرداخته‌ایم.

وب‌گاه فرارو

عسل واقعی ظاهری کدر دارد و ممکن است ظرف مدت چند هفته یا چند ماه در انباری شما متبلور (اصطلاحا شکرک زدن) شود. ظاهر کدر به دلیل وجود کریستال ها در داخل عسل و همچنین ذرات لانه زنبوری و دانه های گرده است. اگر عسل شما هرگز کریستالیزه نمی شود (شکرک نمی زند) ممکن است خالص نباشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افرادی که صبحانه را حذف می‌کنند در وعده‌های دیگر بیشتر غذا می‌خورند که همین امر باعث افزایش وزن بدن می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در رژیم غذایی سالم، در اغلب موارد نان یکی از اولین چیزهایی است که آن را از برنامه‌ی غذایی حذف می کنیم که البته عواقبی در پی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رژیم غذایی متعادل محتوی انواع مواد غذایی لبنی است برای دریافت مواد مغذی ضروری، جهت حفظ سلامت روده و عملکرد سیستم ایمنی و بهینه‌سازی سلامت کلی مهم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی صحبت از حمایت از سلامت کلی شما به میان می‌آید، غذاهای پروتئینی جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کنند. وقتی صحبت از حمایت از سلامت کلی شما به میان می‌آید، غذاهای پروتئینی جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کنند. به گزارش عرشه آنلاین، به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها وسواس زیادی نسبت به پروتئین دارند تا حدی به لطف تحقیقات گسترده‌ای که نشان می‌دهد پروتئین می‌تواند به حفظ وزن ترکیب بدن کمک کند و برای حفظ یک سیستم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دلایل افسردگی پاییزی متعدد است، اما شناخته‌شده‌ترین علت آن «کمبود نور خورشید» است که ناشی از کوتاه شدن روزها است. کمبود نور خورشید باعث مختل شدن ترشح هورمون‌های ملاتونین و سروتونین در مغز می‌شود؛ هورمون‌هایی که وظیفه تنظیم ساعات خواب و سرحال نگه داشتن فرد را به عهده دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحقیقات نشان می‌دهد که نوشیدن روزانه چای سیاه ممکن است به کاهش خطر ابتلا به دیابت به میزان چشمگیری کمک کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبحانه یکی از مهمترین وعده های غذایی می باشد، در این مطلب به بدترین صبحانه ها که به بدن ضرر میرساند اشاره شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که نوشیدن روزانه چای سیاه ممکن است به کاهش خطر ابتلا به دیابت کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اجتماعی با بیش از 100 میلیون پست در اینستاگرام برای جذب دنبال‌کننده و ایجاد انگیزه در آنان چشم‌انداز ورزش را تغییر داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مطالعه‌ای که بر روی 1923 نفر در چین انجام شد، نشان داد افرادی که به طور روزانه چای تیره می‌نوشند، در مقایسه با افرادی که چای نمی‌نوشند، 28 درصد کمتر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع 2 قرار دارند.