چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاید فکر کنید کمبود ویتامین و املاح مشکلی بوده که در گذشته وجود داشته؛ اما امروزه هم واقعاً این امکان وجود دارد که بدنتان از جهت بعضی از مواد مغذی مهم کمبودهایی داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

گردش خون انتقال اکسیژن و مواد مغذی ضروری را در سراسر بدن تسهیل می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: کنجد، یکی از دانه‌های پرمصرف در آشپزی جوامع شرقی است. دانه‌های کنجد از نظر ارزش تغذیه ای کاملا مغذی هستند و سرشار از ویتامین‌ها و ترکیبات آنتی‌اکسیدانی محسوب می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کلسیم فقط برای داشتن استخوان های قوی نیست و برای عملکرد صحیح قلب شما بسیار مهم است. کلسیم فقط برای داشتن استخوان های قوی نیست و برای عملکرد صحیح قلب شما بسیار مهم است. به گزارش عرشه آنلاین، مدت‌هاست که به ما گفته می‌شود به دلیل نیاز به کلسیم، شیر بخوریم زیرا نقش حیاتی در ساخت و حفظ استخوان‌ها و دندان‌های قوی دارد. این ماده معدنی اولیه ای است که در استخوان ها وجود دارد و بنابراین ساختار...

وب‌گاه فرارو

تاثیر ویتامین D بر جنبه‌های مختلف سلامت و مکانیسم‌های زیربنای آن، کانون تحقیقات بسیاری است. مطالعات قبلی این ماده مغذی را با بهبود سلامت قلب و عروق مرتبط دانسته اند.

وب‌گاه فرارو

نوشیدن شیر فقط برای ساختن استخوان‌ها و داشتن دندان‌های قوی نیست چرا که نوشیدن شیر می‌تواند به داشتن پوستی سالم و درخشان نیز کمک کند.

وب‌گاه فرارو

تری گلیسیرید نوعی چربی موجود در خون است که نوع رژیم غذایی، سبک زندگی و سوابق خانوادگی تاثیر مستقیم بر میزان آن دارد. افزایش میزان تری گلیسیرید در خون ممکن است موجب بروز حمله قلبی شود.

وب‌گاه فرارو

بیماری فشار خون بالا یک بیماری رایج است که طی آن میزان گردش خون داخل شریان بسیار بالا می‌رود و ممکن است موجب بروز بیماری‌های قلبی و سکته مغزی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر به نقل از مدیکال نیوز نوشت: تاثیر ویتامین D بر جنبه های مختلف سلامت و مکانیسم های زیربنای آن، کانون تحقیقات بسیاری است. مطالعات قبلی این ماده مغذی را با بهبود سلامت قلب و عروق مرتبط دانسته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوشیدن شیر فقط برای ساختن استخوان ها و داشتن دندان های قوی نیست چرا که نوشیدن شیر می تواند به داشتن پوستی سالم و درخشان نیز کمک کند.

وب‌گاه فرارو

برخی نشانه‌ها وجود دارند که خبر از وجود مشکل در استخوان‌ها می‌دهند، ناخن‌های شکننده و کاهش قابلیت دست‌ها تنها چند مورد از نشانه‌های هشداردهنده درباره استخوان‌ها است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: نوشیدن شیر فقط برای ساختن استخوان ها و داشتن دندان های قوی نیست چرا که نوشیدن شیر می تواند به داشتن پوستی سالم و درخشان نیز کمک کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رژیم آب، نوعی رژیم غذایی است و افرادی از آن پیروی می‌کنند که می‌خواهند سریع وزن خود را کاهش دهند. رژیم آب می‌تواند پنج روز یا بیشتر طول بکشد و در این مدت فرد چیزی جز نوشیدن آب و نوشیدنی‌های طبیعی بدون کالری مصرف نمی‌کند. دانشمندان شواهد مربوط به رژیم آب و رژیم بوچینگر را بررسی کردند، رژیم بوچینگر، درمانی تحت نظارت پزشکی است که شامل مصرف غذای بسیار کم تقریبا تا سه هفته می‌شود. نتایج...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خود درمانی با هر دارویی برای سلامت بدن مضر است. یکی از این داروها که اغلب خودسرانه مصرف می شوند و عوارض خطرناکی دارند، آنتی بیوتیک ها می باشند.

وب‌گاه فرارو

آیا تاکنون بر این باور بوده اید که تابه‌های سرامیکی و نچسب یک انتخاب مطمئن برای هر سناریوی پخت و پز هستند؟ بهتر است در طرز فکر خود تجدیدنظر کنید.