چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با مصرف شیر بدون چربی و سایر محصولات لبنی کم‌چرب، می‌توانید فشار خون خود را پایین نگه دارید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیماری‌های قلبی عروقی، 31 درصد کل مرگ‌ها و نیمی از مرگ‌های ناشی از بیماری‌های غیرواگیر را تشکیل می‌دهد که به شکل حمله قلبی و سکته مغزی تظاهر می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: عامل اصلی بیماری‌های قلبی عروقی و سکته‌های مغزی مصرف دخانیات و الکل، رژیم غذایی ناسالم و کم‌تحرکی است که به شکل فشارخون بالا، قند خون بالا و کلسترول خون بالا، اضافه وزن و چاقی در افراد ظاهر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزگز شدن مکرر دست و پا دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که هر کدام از این دلایل درمان خاص خود را دارند. در این مطلب در مورد علت گزگز پا و راه‌های درمان و تغذیه مناسب برای کنترل گزگز دست و پا اطلاعاتی آورده شده است. گزگز شدن مکرر دست و پا دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که هر کدام از این دلایل درمان خاص خود را دارند. در این مطلب در مورد علت گزگز پا و راه‌های درمان و تغذیه مناسب برای...

وب‌گاه فرارو

کاهش وزن تنها یا مهم ترین دلیل برای تغذیه سالم و ورزش منظم نیست. مزایای یک روال سالم در زندگی شامل خلق و خوی بهتر، بهبود هضم و انرژی بیش تر است. هم چنین ممکن است با ساختن توده عضلانی بدون چربی وزن خود را افزایش دهید و در عین حال سالم تر شوید.

وب‌گاه 55 آنلاین

فصل پاییز، فصلی است که طبیعت رنگ‌های خود را تغییر می‌دهد و برگ‌های درختان به رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز درمی‌آیند. این فصل همچنین برای برخی از زنان، فصلی است که بارداری خود را آغاز می‌کنند. بارداری در پاییز یکسری نکاتی دارد که باید آنها را رعایت کنید تا دوره بارداری خوبی داشته باشید. در ادامه نکاتی که باید قبل از بارداری در پاییز بدانید را بخوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا عسل شما را چاق می کند؟ چرا خوردن عسل قبل از خواب خوب است؟ در این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد. آیا عسل شما را چاق می کند؟ چرا خوردن عسل قبل از خواب خوب است؟ در این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد. به گزارش عرشه آنلاین، خوردن عسل قبل از خواب چه تاثیری بر سلامت شما دارد؟ شکی نیست که عسل یکی از سالم‌ترین غذاها روی کره زمین است. این غذا همچنین طلای مایع نامیده می‌شود و از آنجا...

وب‌گاه فرارو

کوکی گردویی، یکی از خوراکی‌های خوشمزه است که شما می‌توانید آن را تهیه کنید و در دورهمی‌ها از مهمانان خود پذیرایی کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیا شما هم آرزوی داشتن دندان هایی صاف و مرتب را دارید، اما نگران درمان ارتودنسی سنتی و استفاده از براکت های فلزی و سیم های قابل مشاهده بر روی دندان های خود هستید؟ حالا دیگر نیازی به این نگرانی ها نیست، زیرا ارتودنسی نامرئی به عنوان راه حلی مدرن و جذاب برای بهبود جلوه دندان ها و چهره شما وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

برخی افراد از سوزش معده رنج می‌برند که برخی از نوشیدنی‌ها هستند که برای این عارضه، مفید و مضر هستند.

وب‌گاه فرارو

آب انار دارای اثرات ضد التهابی قوی است و هم‌چنین به عنوان یک درمان طبیعی برای فشار خون بالا شناخته شده است. سعی کنید هر روز حداقل یک لیوان آب انار فاقد قند بنوشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت هفت غذای مناسب برای برای پاکسازی روده بزرگ را معرفی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ریحان یک سبزی معطر و دارای آنتی اکسیدان‌های فراوان است که می‌تواند فعالیت رادیکال‌های آزاد را محدود کند و شما را از آسیب‌های گذر زمان، پیری زودهنگام سلول‌ها و همچنین بیماری‌های پوستی حفظ کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تقریباً نیمی از افراد در بزرگسالی دچار فشار خون بالا می‌شوند و این یک عارضه جدی است که خطر بیماری قلبی و سکته را افزایش می‌دهد. رژیم غذایی تأثیر قابل توجهی بر مدیریت فشار خون دارد؛ یک رژیم غذایی ناسالم خطر ابتلا به چاقی را افزایش می‌دهد که یکی از عوامل خطر برای فشار خون بالا است.

وب‌گاه فرارو

اگرچه برخی از اینفلوئنسر‌ها اطلاعات مبتنی بر علم ارائه می‌دهند، اما بسیاری از آنان صرفا به خاطر به دست آوردن دنبال کننده‌های بیش‌تر با بهره برداری از احساسات دنبال کنندگان به دنبال جذب آنان هستند. به همین خاطر با کارشناسانی از جمله متخصصان تغذیه، مربیان تناسب اندام و فیزیوتراپیست‌ها صحبت شده تا افسانه‌های رایجی را که در مورد رژیم غذایی، ورزش و ریکاوری با آنان مواجه می‌شوند از بین ببرد.