چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه فرارو

درحالی که کلمه «باکتری» برای خیلی افراد با معنا‌های منفی گره خورده اما واقعیت این است که باکتری‌های «مفید» ویژه‌ای درون ماست‌ها وجود دارند که دریافت منظم آن‌ها به ارتقای عملکرد‌های دستگاه گوارش کمک می‌کند. سلامت:

وب‌گاه فرارو

پخت غذا بدون گوشت، تنوع بسیاری دارد و شما می‌توانید با پخت این غذاها یک تنواع در آشپزی خود ایجاد کنید.

وب‌گاه فرارو

رونی کلمن از رژیم غذایی سخت خود در بدنسازی می‌گوید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با مطالعه اینفوگرافیک زیر می توانید به خصوصیات مربوط به گروه خونی خود پی ببرید.

وب‌گاه گسترش

تا حالا به این فکر کرده اید که هوس خوردن یک نوشیدنی یا غذا علت وجود بیماری یا مشکل سلامتی در جسم شماست؟ تمام هوس های شما نشانه هایی هستند که نمی دانید. آیا بیشتر اوقات هوس خوردن خوراکی های شور را می کنید و یا عاشق شیرینی جات و ترشیجات هستید؟ هوس های غذایی نشانه این نیست که شما کنترلی روی خوردن خود ندارید بلکه هوس های شما نشانه هایی هستند که بدن تان با استفاده از آن ها، به شما می گوید...

وب‌گاه فرارو

رژیم آب به مدت پنج تا 20 روز به دلیل تجزیه چربی توسط بدن برای انرژی، تولید کتون‌ها را افزایش می‌دهد و باعث کاهش وزن تا 10 درصد وزن بدن می‌شود.

وب‌گاه فرارو

بادام زمینی و همچنین، کره بادام زمینی از جمله خوراکی‌هایی هستند که طرفداران بسیاری دارند.

وب‌گاه فرارو

روانپزشک دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه افسردگی یکی از مشکلات شایع دوران سالمندی است، بهترین و موثرترین روش‌پیشگیری از افسردگی سالمندان را حضور در اجتماع و روابط خانوادگی دانست و گفت: اعضای خانواده و مراقب سالمند باید برای ملاقات‌های وی با دوستان و اطرافیان خود برنامه‌ریزی منظمی داشته باشند تا از انزوای اجتماعی جلوگیری کنند.

وب‌گاه فرارو

پفک یکی ازخوراکی‌هایی است که طرفداران بسیاری دارد ولی باید این را بدانید که این خوراکی برای بدن، مضرر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از هلث نوشت: رژیم آب، نوعی رژیم غذایی است و افرادی از آن پیروی می‌کنند که می‌خواهند سریع وزن خود را کاهش دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: با توجه به مضرات بی‌شمار پفک عاقلانه است که جایگزین‌های مغذی‌تری انتخاب کنید.

وب‌گاه فرارو

افراد بسیاری از فشار خون بالا رنج می‌برند و این افراد می‌توانند با مصرف برخی از نوشیدنی‌ها فشار خون خود را کاهش دهند.

وب‌گاه فرارو

بیماری کبد چرب غیر الکلی (NAFLD) اصطلاحی است برای طیف وسیعی از شرایط ناشی از تجمع چربی در کبد. این بیماری معمولاً در مراحل اولیه هیچ آسیبی ایجاد نمی‌کند، اما پیشرفت آن می‌تواند منجر به آسیب‌های جدی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

* یکی از رایج‌ترین مسائل جسمی و روانی در سالمندان، بروز اختلالات شناختی است. رایج‌ترین مساله اختلالات شناختی که سالمندان با آن روبرو هستند، زوال عقل و آلزایمر است. سالمندان با اختلالاتی ازجمله دمانس، آلزایمر، ضعیف شدن حافظه فعال، پارکینسون، افسردگی، اضطراب و اختلال خواب روبرو هستند. این امار درباره افراد مسن و سالمند نگران کننده است حدود 92 درصد از سالمندان حداقل یک بیماری مزمن و 77...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند. مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند. ماست سرشار از مواد مغذی مختلف مانند پروتئین، کلسیم و پروبیوتیک‌هاست و به استحکام استخوان‌ها، سلامت روده‌ها و مدیریت وزن کمک می‌کند. اما مصرف روزانه ماست چه پیامدهایی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطالعات متعددی نشان داده‌اند که ماست، یکی از خوراکی‌های مفید برای قلب است و می‌تواند به کاهش فشار خون هم کمک کند.