چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ریحان یک سبزی معطر و دارای آنتی اکسیدان‌های فراوان است که می‌تواند فعالیت رادیکال‌های آزاد را محدود کند و شما را از آسیب‌های گذر زمان، پیری زودهنگام سلول‌ها و همچنین بیماری‌های پوستی حفظ کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تقریباً نیمی از افراد در بزرگسالی دچار فشار خون بالا می‌شوند و این یک عارضه جدی است که خطر بیماری قلبی و سکته را افزایش می‌دهد. رژیم غذایی تأثیر قابل توجهی بر مدیریت فشار خون دارد؛ یک رژیم غذایی ناسالم خطر ابتلا به چاقی را افزایش می‌دهد که یکی از عوامل خطر برای فشار خون بالا است.

وب‌گاه فرارو

اگرچه برخی از اینفلوئنسر‌ها اطلاعات مبتنی بر علم ارائه می‌دهند، اما بسیاری از آنان صرفا به خاطر به دست آوردن دنبال کننده‌های بیش‌تر با بهره برداری از احساسات دنبال کنندگان به دنبال جذب آنان هستند. به همین خاطر با کارشناسانی از جمله متخصصان تغذیه، مربیان تناسب اندام و فیزیوتراپیست‌ها صحبت شده تا افسانه‌های رایجی را که در مورد رژیم غذایی، ورزش و ریکاوری با آنان مواجه می‌شوند از بین ببرد.

وب‌گاه فرارو

گزگز شدن مکرر دست و پا دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که هر کدام از این دلایل درمان خاص خود را دارند. در این مطلب در مورد علت گزگز پا و راه‌های درمان و تغذیه مناسب برای کنترل گزگز دست و پا اطلاعاتی آورده شده است.

وب‌گاه فرارو

گزارش جدید بی‌بی‌سی درباره‌ی تأثیرات اسپند بر سلامتی در شبکه‌های اجتماعی بحث برانگیز شده و واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است. بی‌بی‌سی در این گزارش با ارسال نمونه‌ای از اسپند به آزمایشگاه آن را مورد بررسی قرار داده است. در حالی که در ایران سنت دود کردن اسپند قدمتی طولانی دارد و این ماده همواره به ضدعفونی کننده بودن شهره بوده است، نتیجه‌ی بررسی بی‌بی‌سی از سرطان زا بودن اسپند حکایت...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: گزگز شدن مکرر دست و پا دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که هر کدام از این دلایل درمان خاص خود را دارند. در این مطلب در مورد علت گزگز پا و راه‌های درمان و تغذیه مناسب برای کنترل گزگز دست و پا اطلاعاتی آورده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اضطراب رابطه‌ای پیچیده و جالب با وزن دارد که گاهی آن را کاهش می‌دهد و گاهی هم افزایش.

وب‌گاه فرارو

وقتی بدن با کمبود مواد مغذی روبرو است بصورت علائمی خود را ظاهر می‌کند.

وب‌گاه فرارو

همه ما می‌دانیم که با افزایش سن مشکلات جسمی هم بیشتر می‌شوند، اما با شناخت مشکلات بعد میانسالی زودتر می‌توانید آن‌ها را کنترل کنید.

وب‌گاه فرارو

شیر علاوه براینکه برای سلامتی بدن بسیار مفید است ولی زیاده روی در مصرف آن برای بدن ضرر دارد.

خبرگزاری تسنیم

یک مطالعه جدید بر اهمیت مناطق حفاظت‌شده در حفظ تنوع زیستی، به‌ویژه برای مهره‌داران مانند دوزیستان، خزندگان، پستانداران و پرندگان تأکید می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: شاید فکر کنید کمبود ویتامین و املاح مشکلی بوده که در گذشته وجود داشته؛ اما امروزه هم واقعاً این امکان وجود دارد که بدنتان از جهت بعضی از مواد مغذی مهم کمبودهایی داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از مدیکال‌اکسپرس نوشت: درک عملکردهای پنهان بی‌اشتهایی پس از ورزش می‌تواند مسیرهای جدیدی را برای درمان چاقی باز کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دنبال کردن انواع رژیم‌های غذایی با قوانین سخت اگرچه وزن را تا حدودی کاهش خواهد داد، اما رضایت شما از این میزان لاغری مطمئنا کوتاه مدت خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

دنبال کردن انواع رژیم‌های غذایی با قوانین سخت اگرچه وزن را تا حدودی کاهش خواهد داد، اما رضایت شما از این میزان لاغری مطمئنا کوتاه مدت خواهد بود. شاید پیروی از رژیم های شدید و سخت در کوتاه مدت منجر به کاهش وزن بیشتر و سریع‌تری نسبت به رژیم‌های اصولی شود اما باید توجه کرد که در ساختار بدن چه تغییراتی ایجاد می‌شود و آیا ممکن است این شیوه از کاهش وزن ما را دچار مشکلی کند؟ _ تعادل طعم‌ها...

وب‌گاه گسترش

آیا تا به حال دچار گزگز یا خواب رفتگی در پاهایتان شده‌اید؟ هر انسان سالمی ممکن است به صورت طبیعی هر از گاهی در پاهای خود احساس گزگز یا خواب رفتگی کند. هر انسان سالمی ممکن است به صورت طبیعی هر از گاهی در پاها و در موارد نادری در دست‌های خود احساس گزگز یا خواب رفتگی کند. اما برخی از افراد در برخی از اندام‌های خود خصوصاً در پاها به صورت مکرر احساس خواب رفتگی و گزگز می‌کنند. در چنین مواردی...