پنج‌شنبه 5 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد: آلرژی های رخ داده در دوران کودکی ممکن است با ترکیب باکتری های روده افراد ارتباط داشته باشد. علاوه بر این، محققان معتقدند: مصرف آنتی بیوتیک ها می توانند این مشکل را تشدید کنند.

وب‌گاه فرارو

موها به عنوان یکی از جلوه‌های ظاهری هر فرد نقش مهمی در شادابی و چهره افراد دارند و مصرف برخی مواد غذایی، قوام دهنده و تاثیر گذار در سلامت موها هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دارچین در واقع پوست درختی به نام دارچین است که نه‌تنها ادویه محسوب می‌شود، بلکه در طب سنتی هم کاربرد دارد.

وب‌گاه فرارو

کراتین جزو مکمل‌هایی که به صورت مستقیم روی لاغری تأثیر دارند، به شمار نمی‌رود. این مکمل عضله‌ساز است. در نتیجه ورزشکارانی که با هدف لاغری بدنسازی می‌کنند، می‌توانند با تمرین‌های ورزشی، چربی‌های اضافه را بسوزانند. سپس با مصرف اصولی کراتین، عضله‌هایشان را تقویت کنند تا در نهایت به اندامی با فرم دلخواه برسند.

وب‌گاه فرارو

تنها با افزودن چند غذا به رژیم غذایی خود، می‌توانید سلامت قلب خود را بهبود ببخشید و در عین حال به طور کلی از مواد غذایی خوب نیز استفاده کنید. غذاهای مفید برای قلب نیز خوشمزه و سالم هستند، بنابراین می‌توانید از آن‌ها به روش‌های مختلفی برای صبحانه، ناهار و شام استفاده کنید و هرگز از آن‌ها خسته نشوید.

وب‌گاه فرارو

ترک غذا‌هایی که بیماران دیابتی پیش از ابتلا به دیابت نوع 2 دوست داشتند، دلهره آور به نظر می‌رسد. اما وقتی متوجه می‌شوید که یک رژیم غذایی خوب برای دیابت نوع 2 وجود دارد که آنقدر‌ها هم که می‌ترسیدید سخت نیست و اینکه هنگام مدیریت دیابت همچنان می‌توانید از غذا خوردن لذت ببرید، خیالتان راحت می‌شود.

وب‌گاه فرارو

خوب است که تمرین خود را با گرم کردن 2 دقیقه بالاتنه شروع کنید. طناب زدن یک راه عالی برای کار کردن با شانه‌ها و کمر است. تکنیک را فراموش نکنید: طناب را فقط با مچ خود بچرخانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ترک غذاهایی که بیماران دیابتی پیش از ابتلا به دیابت نوع 2 دوست داشتند، دلهره آور به نظر می‌رسد. اما وقتی متوجه می‌شوید که یک رژیم غذایی برای دیابت نوع 2 وجود دارد که آنقدرها هم سخت نیست خیالتان راحت می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: موها به عنوان یکی از جلوه‌های ظاهری هر فرد نقش مهمی در شادابی و چهره افراد دارند و مصرف برخی مواد غذایی، قوام دهنده و تاثیر گذار در سلامت موها هستند.

وب‌گاه فرارو

برای کاهش وزن نیازی به انجام فعالیت سختی نیست؛ پیاده روی می‌تواند به اندازه دویدن برای کاهش وزن مفید باشد.

وب‌گاه فرارو

غذا‌های فوق فراوری شد مانند مانند غلات سریال‌های صبحانه، پروتئین بار، نوشابه‌های گازدار، غذا‌های آماده و نیمه آماده، فست فود بیش از نیمی از رژیم غذایی بریتانیا و آمریکا را تشکیل می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

معمولا اغلب افراد تغییرات پوستی را از نشانه های بیماری کبد نمی دانند، در حالی که برخی تغییرات پوست با کبد در ارتباط هستند و خبر از وجود بیماری کبد می دهند!

وب‌گاه مشرق نیوز

شاید بهترین و مهم ترین راهکار، برای شهروندان ساکن در کلانشهرها که تقریبا هوای آلوده تنفس می کنند، استفاده از رژیم غذایی است که بتواند از عارضه های آلودگی هوا بکاهد.