چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سکته قلبی یکی از بیماری‌های شایع جوامع مختلف است که در نتیجه بی تحرکی، مصرف زیاد چربیها، دیابت و استرس روی می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

اولین گام آسان برای کاهش کلسترول، خوردن یک کاسه بلغور جو دوسر یا غلات مبتنی بر جو دوسر سرد برای صبحانه است. این غلات، یک تا 2 گرم فیبر محلول به شما می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: غذاهایی که یک رژیم غذایی کم کلسترول را تشکیل می‌دهند می‌توانند به کاهش سطح چربی خون کمک کنند.

وب‌گاه فرارو

افرادی مانند ورزشکاران که تمایل به افزایش توده عضلانی دارند می‌توانند از پودر‌های پروتئین در کنار تغذیه صحیح استفاده کنند. مصرف این محصول فرایند متابولیسم بدن را بهبود می‌بخشد و موجب سوخت‌وساز کالری حتی در زمان استراحت می‌شود.

وب‌گاه فرارو

میزان آهن مورد نیازِ بدن هر فرد به عواملی، چون سن، جنسیت و وضعیت کلی سلامتی بستگی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: غذاهای مختلف به روش‌های مختلف کلسترول (چربی خون) را کاهش می‌دهند. برخی به شما چربی‌های اشباع نشده چندگانه می‌دهند که مستقیماً LDL را کاهش می‌دهند. و برخی حاوی استرول‌های گیاهی و استانول‌ها هستند که مانع از جذب کلسترول در بدن می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چه کاری باید بکنیم که کودکان خوب غذا بخورند و وعده های غذایی خود را دوست داشته باشند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با مصرف سبزی بامیه از ابتلا به دیابت، کلسترول، آسم و بیماری های کلیوی جلوگیری کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

گرمای زیاد می‌تواند به شما حالت تهوع، ضعف یا سرگیجه بدهد. پس وقتی هوا خیلی گرم است عجیب نیست که کم‌اشتها هم بشوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

میزان آهن مورد نیازِ بدن هر فرد به عواملی چون سن، جنسیت و وضعیت کلی سلامتی بستگی دارد.

وب‌گاه گسترش

پیاز بخش اصلی تقریباً هر دستور غذا است. طعم بزرگ آنها نقطه شروع غذاهایی مانند سوپ، کاسرول یا سس است. اما کدام بهتر است؟ پیاز خام یا پخته؟ پیاز قرمز یا زرد یا سفید؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسد نیز مانند سادات از اتحاد جماهیر شوروی سرخورده شده بود. با توجه به اهرم‌های نفوذ آمریکا بر اسرائیل، او همچنین می‌توانست آنچه را که می‌تواند برای ادامه راه به دست آورد، کشف کند. اسد همچنین می‌خواست ارتش اسرائیل را از دمشق دور کند؛ اما تمام تلاش خود را کرد تا این آسیب‌پذیری را پنهان کند. او به کیسینجر گفت که توافق آتش‌بس ایالات‌متحده - شوروی که توسط کیسینجر مورد مذاکره قرار گرفت، فرصت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از آنجایی که وجود ویتامین‌های مختلف مثل آهن برای بدن انسان ضروری است، بنابراین برای داشتن پوست سالم و موهای ضخیم و براق باید نیاز بدن به آهن را برطرف کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آهن یکی از املاح مغذی و ضروری برای بدن انسان است. این عنصر به عنوان یک حمل‌کننده اکسیژن در بدن عمل می‌کند و آن را به عضلات و مغز منتقل می‌کند که همین امر باعث افزایش عملکرد فیزیکی و هوشیاری ذهنی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: برخی از مشکلات سلامتی هستند که پیش از وقوع هر علامت جدی، با هشدارهایی در ظاهرمان بروز پیدا می‌کنند؛ بنابراین لازم است که با دقت بیشتری به تغییرات ظاهری خود توجه کنیم تا این علائم هشدار مشخص شوند. این تغییرات ظاهری می‌تواند در پوست، ناخن و حتی موها بروز یابد.