چهارشنبه 4 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعضی از رفتارهای نامناسب می‌تواند باعث کاهش سوخت و ساز بدن و سپس چاق شدن می‌شود.

وب‌گاه فرارو

کارشناس تغذیه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: نان غذای اصلی بخش عمده‌ای از مردم جهان بوده که مصرف سرانه نان در کشور ما بسیار بالا است؛ بنابراین بهبود کیفیت تغذیه‌ای نان در ارتقاء سلامت جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وب‌گاه فرارو

اغلب بوی بدن به دلیل عدم رعایت بهداشت است، اما آیا می‌تواند نشانه‌های اولیه بیماری باشد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هنگامی که کبد بیمار از کار بیفتد یا عملکرد آن کند شود، سموم و آلاینده‌های متعددی در ادرار، عرق و نفس جمع می‌شوند. بوی ماهی خام با نارسایی کبد مرتبط است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته محققان، استرس مزمن آبشاری از پاسخ‌های بیولوژیکی در بدن را ایجاد می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاد بیماری‌های غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: آمارها نشان میدهد که شیوع ابتلا به دیابت و موارد پیش دیابت در کشور، همانند نوعی سونامی به طرز نگران کننده ای رو به افزایش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوشیدن قهوه فواید زیادی دارد اما تاثیرات آن برای همه یکسان نیست و عوامل زیادی در واکنش افراد به مصرف قهوه وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خطر ابتلا به سرطان در افرادی که از فقر آهن رنج می‌برند، به طور قابل توجهی بالاتر از افرادی است که مشکل کم خونی ندارند. بنابراین تشخیص به موقع کم خونی، پیشگیری و درمان آن بسیار اهمیت دارد.

وب‌گاه فرارو

به گفته این محققان خطر ابتلا به سرطان پانکراس، کلیه، کبد و مثانه تا پنج سال پس از تشخیص کمبود آهن بسیار زیاد است؛ بنابراین تشخیص به موقع کم خونی، پیشگیری و درمان آن بسیار اهمیت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاهش کیفیت خواب شبانه همیشه به‌دلیل مصرف قهوه و کافئین نیست، بلکه برخی غذاهای سالم و سبک نیز می‌توانند خواب شما را مختل کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: «کم خونی» یک اختلال خونی شایع است که بسیاری از افراد در سنین مختلف با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان دانشگاه ایالتی اورگان طی مطالعات جدید خود دریافتند: مصرف روزانه ویتامین و مکمل ها تأثیر مثبتی بر نشانگرهای تغذیه ای در مردان مسن دارد. به همین دلیل به مردان توصیه می شود از دوره میانسالی مصرف مکمل های معدنی و ویتامین را با نظر پزشک شروع کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وجود ویتامین های مختلف برای بدن انسان لازم و ضروری است؛ پس برای داشتن پوست سالم و موهای ضخیم و براق باید نیاز بدن به این ویتامین حیاتی تامین شود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گزارش‌ها نشان می‌دهد که تصمیم هند برای جلوگیری از صادرات برنج برای تأمین نیاز داخلی و پایین نگه داشتن قیمت‌ها، بر وضعیت کشورهای دیگر تأثیرگذار بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار جهانی در هفته گذشته با التهاب روبرو شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در ادامه تصویری از ایمان صفا اگر گربه بود را ببینید. تصویر این گربه که بسیار شبیه ایمان صفا است به تازگی در فضای مجازی دست به دست می‌شود.