پنج‌شنبه 5 مهر 1403

رژیم غذایی

رژیم غذایی

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نیوز نوشت: وجود ویتامین های مختلف مثل آهن برای بدن انسان لازم و ضروری است؛ پس برای داشتن پوست سالم و موهای ضخیم و براق باید نیاز بدن به آهن را برطرف کنید.

وب‌گاه فرارو

نوشیدن قهوه فواید زیادی دارد، اما تاثیرات آن برای همه یکسان نیست و عوامل زیادی در واکنش افراد به مصرف قهوه وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

ناهار مدارس ایتالیایی بر پایه نشاسته است و می‌تواند شامل ماکارونی، برنج یا سوپ باشد. وعده‌های غذایی اصلی نیز با گوشت، تخم‌مرغ، ماهی یا پنیر درست می‌شود. بشقاب‌ها با حداقل دو نوع سبزی یا میوه پر شده است و ناهار با یک برنامه چرخشی برای چهار هفته تعیین می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاد بیماری‌های غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: آمارها نشان میدهد شیوع ابتلا به دیابت و موارد پیش دیابت در کشور به طرز نگران کننده‌ای رو به افزایش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاد بیماری‌های غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: آمارها نشان میدهد شیوع ابتلا به دیابت و موارد پیش دیابت در کشور به طرز نگران کننده ای رو به افزایش است.

وب‌گاه گسترش

شاید بهترین و مهم ترین راهکار، برای شهروندان ساکن در کلانشهرها که تقریبا هوای آلوده تنفس می کنند، استفاده از رژیم غذایی است که بتواند از عارضه های آلودگی هوا بکاهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: موها به عنوان یکی از جلوه‌های ظاهری هر فرد نقش مهمی در شادابی و چهره افراد دارند و مصرف برخی مواد غذایی، قوام دهنده و تاثیر گذار در سلامت موها هستند.

وب‌گاه فرارو

بهترین نوشیدنی برای کاهش وزن آب است، زیرا کالری آن صفر است و می‌تواند شما را هیدراته نگه دارد. سایر نوشیدنی‌های کاهش وزن عبارتند از قهوه، چای سبز، آب سبزیجات و اسموتی. اگر می‌خواهید وزن کم کنید، از نوشیدنی‌های پرکالری و شیرین مانند نوشابه و آب میوه اجتناب کنید.

وب‌گاه فرارو

بنا به گفته تیم تحقیقات، نقش مکمل‌های خوراکی ویتامین D به عنوان یک گزینه درمانی بحث‌برانگیز است. این مطالعه نشان می‌دهد که پیروی از یک رژیم غذایی غنی از ویتامین D یا شروع مصرف مکمل‌های خوراکی ویتامین D ممکن است فوایدی برای بیماران پسوریازیس داشته باشد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه‌های خاصی از افراد باید مراقب نوشیدن قهوه باشند. در مورد اثرات قهوه بر کودکان اطلاعات زیادی در دست نیست. اما کافئین می‌تواند برای زنان باردار مضراتی داشته باشد. ضمن آنکه مصرف کافئین بیش از حد نیز می‌تواند باعث اضطراب در افراد مبتلا به هراس یا اختلالات اضطرابی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

طبق یک مطالعه جدید، دریافت کافی ویتامین D می‌تواند به افراد مبتلا به پسوریازیس شدید کمک کند تا علائم بیماری خود را مدیریت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هویج، ترد، خوشمزه و سرشار از مواد مغذی میباشد و منبع خوبی از بتاکاروتن، فیبر، ویتامین K، پتاسیم و آنتی اکسیدان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سبزی شاهی سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف است که مزیت‌های زیادی برای سلامت قلب دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

موها به عنوان یکی از جلوه‌های ظاهری هر فرد نقش مهمی در شادابی و چهره افراد دارند و مصرف برخی مواد غذایی، قوام دهنده و تاثیر گذار در سلامت موها هستند.