یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

رییس جمهور با خانواده جانباختگان متروپل در مینوشهر خرمشهر دیدار کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رییس جمهور با خانواده جانباختگان متروپل در مینوشهر خرمشهر دیدار کرد

آبادان - ایرنا - آیت الله سیدابراهیم رییسی روز جمعه با حضور در منزل "صالحیان پور" از جانباختگان حادثه متروپل ساکن در مینوشهر خرمشهر با آنها همدردی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا رییس جمهور روز جمعه پس از بازدید از عملیات آوار برداری ساختمان متروپل آبادان، راهی مینوشهر شد و با خانواده صالحیان پور دیدار کرد.

ملیکا و میترا صالحیان پور و فاطمه خلفی از اهالی مینوشهر در حادثه متروپل جان خود را از دست دادند.

در این دیدار دکتر سید ابراهیم رییسی جان باختن 2 دانش آموز و یکی دیگر از اعضای این خانواده را تسلیت گفت.

آیت الله رئیسی در دیدار با خانواده صالحیان پور به بازماندگان تسلیت گفت و افزود: قطعا با مسببان این حادثه برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: مسئولان باید نظارت دقیق تری بر ساخت و سازها بخصوص ساختمان های بلند مرتبه داشته باشند تا شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

رییس جمهور گفت: از دست دادن جمعی از شهروندان آبادانی در این حادثه برای هر ایرانی تلخ و ناگوار است و امروز برای تسکین درد بازماندگان این عزیزان به آبادان سفر کردم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، فرمانده سپاه ولیعصر (عج)، استاندار خوزستان و فرماندار آبادان رییس جمهور را در این دیدار همراهی کردند.

روز دوشنبه دوم خرداد 1401 حوالی ساعت 12 و 30 دقیقه بخشی از ساختمان متروپل آبادان به طور ناگهانی فرو ریخت. آمار جان باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان تاکنون به 37 نفر رسیده است.

برچسب‌ها

پرونده خبری