چهارشنبه 4 مهر 1403

رییس جمهور منتخب و مراقبت از نفوذی ها

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
رییس جمهور منتخب و مراقبت از نفوذی ها

28 خرداد شاهد تحول مهم اجتماعی و امید آفرین مردم در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بودیم.

در این اقدام پرشور، به مصداقمهرش نشست در دل و دیده جان گرفتآیت الله رییسی، دانش آموخته حوزه و دانشگاه، تولیت سابق آستان قدس رضوی و ریاست قوه قضاییه کشور، منتخب جدید مردم شریف ایران برای جایگاه خطیر و حساس ریاست جمهوری شد.

رویداد کم نظیر و جدیدی که در شرایط دشوار کرونا و مشکلات اقتصادی و معیشتی و همچنین وسوسه رسانه های بیگانه به ویژه سرکرده های منافقین و سلطنت طلب ها برای عدم مشارکت در انتخابات، عزم قاطع مردم را به تصویر کشید و شکست ناپذیری ایرانیان را بلند آوازه ساخت.

مردم ایران در این حرکت پرشور با درنظر گرفتن معیارهای انقلابی و ارزشی از قبیل: شجاعت و خداترسی، نوع دوستی و عدالت خواهی، ساده زیستی و اخلاق مداری، آینده نگری و امیدآفرینی، تحول خواهی و فساد ستیزی، قاطعیت و کارآمدی، کسی را انتخاب کرده اند که ضمن همدردی با مردم مکرر وعده داد: دولتی پرکار، انقلابی و ضد فساد تشکیل خواهد داد و به آرمان شهیدان انقلاب به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که یاد و نامش فضای کشور عزیزمان را عطرآگین کرده است وفادار خواهد بود.

آیت الله سیدابراهیم رییسی منتخب ملت، می داند که جاده محبت دو طرفه است.

مردم به عهد و محبت شان به شکل زیبا و صادقانه وفا کردند و اینک نوبت وفای به عهد منتخب ملت است و لازم است همچنان که وعده داده دولتش در حرف و عمل نهضت خدمت به ایرانیان عزیز را برعهده گرفته و دولت کار و خدمت را بنیان نماید.

چنین وفای به عهد و رسالت خطیری ایجاب می کند در اسرع وقت بانک اطلاعات نیروی انسانی تشکیل داده و بیش از هر زمان دیگر مواظب نفوذی ها باشد. نفوذی هایی که حق شان را در هر دولتی برای خود محفوظ دانسته و نمادالرابطون الرابطون، اولئک المرتبطونمحسوب می گردند و روابط ناسالم، قانون گریز و فساد انگیزشان بستر ساز فساد و سوء استفاده در دولت ها بوده و هست. متاسفانه اینان گمانه زنی برای کابینه جدید را در سایت ها و نحله های اجتماعی و سیاسی آغاز کرده و در صدد هستند در میان چهره های موجه و خدوم جا خوش کنند و اگر از در راه داده نشدند همچون بعضی دولت های پیشین، از پنجره خود را بار بر ساز و کار دولت نمایند. بعنوان نمونه در یک لیست گمانه زنی رسانه ای شده برای وزارتی مهم و نقش آفرین نام شخصی قرار دارد که هم پرونده احمدی نژاد، از اصولگرایان وصول گرا و بعنوان برج ساز معروف دزاشیب شناخته شده است.

نمونه های دیگری از رابطه گرایان برای نفوذ در دولت جدید در تلاش هستند که در جای خودش از آنها یاد خواهیم کرد.

*نماینده پیشین مشهد و فعال سیاسی

2727

کد خبر 1527348