چهارشنبه 28 شهریور 1403

رییس شورای شهر قشم دار فانی را وداع گفت

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
رییس شورای شهر قشم دار فانی را وداع گفت

اقتصادنیوز: رییس شورای اسلامی شهر قشم، جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس عصر شنبه به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حاج حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای اسلامی شهر قشم، جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس عصر شنبه به علت بیماری دار فانی را وداع گفت.

شهردار قشم ضمن تسلیت درگذشت رییس شورای اسلامی شهر قشم افزود: حاج حبیب بازماندگان قشمی به علت سکته مغزی و همچنین عوارض ناشی از جنگ تحمیلی عصر امروز در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس جان به جان آفرین تسلیم کرد.

میرداد میردادی گفت: وی از جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس بود که پس از سال ها تلاش و خدمت در حوزه های مختلف و تحمل دردهای ناشی از جراحت دوران جنگ تحمیلی و فشار کاری مضاعف برای آبادانی شهر قشم دار فانی را وداع گفت.

وی اعلام کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این فقید سعید فردا یکشنبه 25 شهریورماه از ساعت 15:30، با حرکت از مسجد علی بن ابیطالب (ع) منبر بالای شهر قشم به سمت آستان مقدس امامزاده سید مظفر (ع) این شهر برگزار می شود.

شهردار قشم بیان کرد: خبر درگذشت نابهنگام حاج حبیب بازماندگان قشمی (رحمت الله علیه) مردی بزرگ، وطن دوست، جانباز سرافراز، مردم دوست و لایق بسیار جانکاه است و بدون شک همه قشموندان و دوستداران این مرد بزرگ را آزرده خاطر کرده است چرا که وی در دفاع از مردم و وطن هیچ‌گاه کوتاهی نکرد و همه عمر را صرف خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌های انقلاب کرد.

وی اظهار کرد: بی تردید تلاش های بی وقفه آن مرحوم در کسوت های مختلف و ادوار های مختلف شورا، در اذهان عموم مردم جزیره قشم سرزمین آب و آفتاب ماندگار خواهد بود.

شورای اسلامی شهر قشم پنج عضو دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با 150 هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول 150 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید