سه‌شنبه 17 مهر 1403

زاهدی: عِرق خاصی به پرسپولیس دارم اما شرایطم مشخص نیست / به‌جز پرسپولیس از ایران پیشنهادی نداشته‌ام

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
زاهدی: عِرق خاصی به پرسپولیس دارم اما شرایطم مشخص نیست / به‌جز پرسپولیس از ایران پیشنهادی نداشته‌ام

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در حال حاضر پیشنهاد جدی به جز پرسپولیس از ایران ندارم اما در پنجره نقل و انتقالاتی گذشته تیم‌های زیادی از ایران با من تماس گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شهاب زاهدی، مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پوشکاش مجارستان پیرامون آینده‌اش در لیگ این کشور اظهار داشت: من با تیم اوکراینی زوریالوهانسک هنوز قرارداد دارم ولی فعلاً تصمیم نگرفته‌اند که لیگ فصل بعد اوکراین برگزار بشود یا نه. از این رو وضعیت بلاتکلیفی داریم.

وی در ادامه بیان داشت: از باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفته‌اند و یک سری صحبت‌ها شده ولی پاسخی نداده‌ام. هنوز شرایطم را نمی دانم و اگر لیگ اوکراین برگزار شود، احتمالاً زوریا مرا می‌فروشد و اگر برگزار نشود، بازیکن آزاد هستم و شرایط متفاوت است. منتظرم ببینم شرایط چه می‌شود.

زاهدی درباره علاقه به بازگشت به فوتبال ایران عنوان داشت: راجع به این فکر نکرده‌ام و نمی‌دانم. پرسپولیس جایی بوده که در آن رشد کرده‌ام و عِرق خاصی به این تیم دارم ولی شرایطم را نمی‌دانم. در حال حاضر پیشنهاد جدی به جز پرسپولیس از ایران ندارم اما در پنجره نقل و انتقالاتی گذشته تیم‌های زیادی از ایران با من تماس گرفتند.

این مهاجم بلندقامت درنهایت به سلام صبح بخیر گفت: دوست دارم در 5 لیگ برتر اروپا بازی کنم اما الان نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم.

انتهای پیام /