سه‌شنبه 10 مهر 1403

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان: طرح انصارالحجه مانع توقف فعالیت تبلیغی در اهواز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان: طرح انصارالحجه مانع توقف فعالیت تبلیغی در اهواز شد

اهواز - ایرنا - زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: اجرای طرح ابتکاری انصارالحجه در اهواز از توقف فعالیت تبلیغاتی روحانیت در شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا جلوگیری کرد.

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری شنبه شب در نشست بررسی عملکرد اعضای طرح تبلیغی انصار الحج و تقدیر از فعالان این طرح در اهواز که در محل دفتر این نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، اظهارداشت: این طرح از 10 اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز کرده و در مرحله اول تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: در صورتی که لازم باشد، تلاش خواهیم کرد تا طرح تبلیغی انصارالحجه که توسط حوزه علمیه خوزستان شروع شده، بعد از ماه مبارک رمضان هم اجرا شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح‌کرد: در شرایط فعلی نباید کار تبلیغ دین متوقف شود و این وظیفه طلاب است.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با بیان اینکه در این طرح روحانیت و طلاب با حضور در مناطق مختلف شهرستان اهواز به تشریح مبانی دینی می‌پردازند، گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از این اقدام صورت گرفته و نیاز است تا با تداوم آن به اجرای کشوری این ابتکار اقدام کرد.

آیت الله موسوی جزایری یکی از موضوعات مطرح شده در تبلیغ دینی از سوی طلاب و روحانیون را توجه مردم به مسائل بهداشتی عنوان‌کرد و گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان، رعایت توصیه‌های بهداشتی و خودمراقبتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بر اساس این گزارش، مواردی که در ماه رمضان در مساجد و حسینیه‌ها از سوی جامعه روحانیت مطرح می‌شود، در طرح انصارالحجه به صورت سیار در مناطق مختلف اهواز برای مردم بازگو می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*