پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

زنجان

زنجان

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتوبوس مسافربری در فارس واژگون شد و 4 نفر کشته و 25 نفر زخمی شدند اتوبوس مسافربری در فارس واژگون شد و 4 نفر کشته و 25 نفر زخمی شدند به گزارش عرشه آنلاین، رئیس اورژانس فارس از واژگونی اتوبوس در محور جدید مرودشت - سعادتشهر - قوام آباد با 4 کشته و 25 مجروح خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی تشدید بارش‌ها در 16 استان از بارش باران، برف و وزش باد شدید طی یکشنبه تا آخر هفته در اکثر مناطق کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین پلیس راه فراجا از جزئیات حادثه برخورد یک دستگاه سواری پژو با تریلی خبر داد.

وب‌گاه الف

بر اساس قانون کسانی که در مرحله اول انتخابات رای نداده باشند، در مرحله دوم می‌توانند رای دهند. کسانی که در مرحله اول رای داده‌اند فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رای دهند.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی حدود 50 هزار تصادف به ثبت رسیده که 43 هزار مورد از آن‌ها مربوط به تصادفات خسارتی است، گفت: متأسفانه در این تصادفات 321 نفر از هموطنان جان باخته و 9 هزار و 500 نفر نیز مجروح شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از افزایش آمار جان باختگان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: از 24 اسفنده ماه گذشته تاکنون 321 مورد ثبت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصا نیوز: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از افزایش آمار جان باختگان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: از 24 اسفنده ماه گذشته تاکنون 321 مورد ثبت شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به سیل و آبگرفتگی در 14 استان از پایان عملیات امدادرسانی، خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از پایان یافتن عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و کولاک برف در 14 استان متأثر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان از احتمال بارش‌های سیل‌آسا، آب‌گرفتگی معابر، وزش باد شدید و کولاک برف خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور برای 18 استان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محیط زیست ایران در سالی که گذشت چندان شرایط مطلوبی را تجربه نکرد و با معضلات و مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس قانون کسانی که در مرحله اول انتخابات رای نداده باشند، در مرحله دوم می‌توانند رای دهند. کسانی که در مرحله اول رای داده‌اند فقط در همان حوزه انتخابیه می‌توانند رای دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هم اکنون ترافیک در باند شمالی آزادراه قزوین - کرج، حدفاصل نیروگاه شهیدرجایی تا محمدیه و در ادامه نیز تا عوارضی شماره 2 سنگین و پرحجم گزارش شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: امسال در حالی غزه مقاوم، این باریکه عزت و اقتدار، شهادت و شرافت؛ به استقبال ماه بندگی، بهار قرآن، ماه مبارک رمضان الکریم رفت که مردم عادی آن، اعم از زنان، کودکان بی‌پناه و بی‌گناه آن ماه‌هاست که زیر سخت‌ترین شکنجه‌های زجرآور و جنایات وحشیانه و دیوانه‌وار رژیم فاسد، جعلی، سفاک و کودک‌کش صهیونیستی...

وب‌گاه الف

رییس پلیس راهور فراجا گفت: هم سرعت لحظه ای را دوربین ها کنترل می کنند و هم سرعت متوسط را در محورهای امام رضا، آزاد راه تهران - قم، تهران - ساوه، قم - کاشان تا اصفهان، قزوین، زنجان و تبریز و تمام محورهای اصلی، موضوع کنترل سرعت متوسط انجام می شود و شهروندان با پیامک هایی که ارسال می شود در جریان قرار می گیرند.