سه‌شنبه 17 مهر 1403

زنگ‌های خطر برای رژیم صهیونیستی و حامیانش به صدا درآمده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
زنگ‌های خطر برای رژیم صهیونیستی و حامیانش به صدا درآمده است

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به بحران سیاسی در رژیم صهیونیستی و افزایش نفرت ملت‌ها علیه این رژیم تصریح کرد: زنگ‌های خطر برای رژیم صهیونیستی و حامیانش به صدا درآمده است.

«ناصر کنعانی» با انتشار رشته توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «زنگ‌های خطر برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن به صدا درآمده است؛ بحران و بن‌بست سیاسی و امنیتی داخلی در اسرائیل، تسری مقاومت ضداشغالگری از غزه به کرانه غربی و سرزمین‌های اشغالی 1948، جهانی شدن نفرت از رژیم اسرائیل که ابعادی از آن در حاشیه جام جهانی فوتبال در قطر دیده شد، تصویب قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در معرفی روز تأسیس اسرائیل به‌عنوان روز فاجعه و نکبت».

در ادامه این توییت آمده است: تمرکز رژیم آپارتاید صهیونیستی و حامیان آن بر ایران هراسی، تلاشی مذبوحانه و نافرجام برای انحراف انظار از مسأله فلسطین و دادن تنفس مصنوعی به اسرائیل در حال مرگ است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: تقلای رژیم اسرائیل با حمایت رژیم آمریکا به‌منظور سازش با تعداد بیشتری از دولت‌ها، تأثیری در تقلیل تنفر ملت‌های جهان نسبت به این رژیم و ماهیت نامشروع آن نخواهد داشت؛ پیروز واقعی جام جهانی، ملت فلسطین و شکست‌خورده آن رژیم صهیونیستی است».

کنعانی همچنین در توئیتی دیگر در گرامیداشت یاد و خاطره سردار جنگل و از قهرمانان مبارزه با استعمار، «میرزا کوچک خان جنگلی» نوشت: 11 آذر سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی است؛ ایران سربلند از شمال تا جنوب، از غرب تا به شرق و از دیروز تا به امروزِ تاریخ، مشحون از سرداران غیرتمندی مثل میرزا کوچک خان، رئیسعلی دلواری، باقرخان و ستارخان و حاج قاسم سلیمانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی