یک‌شنبه 6 آبان 1403

زوج جدا نشدنی: پپ بدون این ستاره بازی نمی‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زوج جدا نشدنی: پپ بدون این ستاره بازی نمی‌کند!

برناردو سیلوا با حساب بازی امروز سیتی مقابل شفیلد 330 بازی برای پپ گواردیولا انجام داده است. هیچ بازیکنی سابقه این تعداد بازی زیر نظر سرمربی بزرگ اسپانیایی را ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا تا کنون سابقه هدایت سه باشگاه را در کارنامه دارد. او در زمان نشستن روی نیمکت بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی سابقه هدایت تعداد زیادی از بهترین بازیکنان دنیا را داشته است.

اما در تمام این سالها هیچ بازیکنی به اندازه برناردو سیلوای پرتغالی برای پپ بازی نکرده است. با حساب بازی امشب بین منچسترسیتی و شفیلد که با حضور برناردو در حال برگزاری است این ستاره پرتغالی تا کنون 330 بازی برای مربی اسپانیایی انجام داده است.

نفر دوم در فهرست به کوین دی‌بروینه تعلق می‌گیرد که تا کنون 317 بار برای پپ به میدان رفته. ادرسون دروازه‌بان منچسترسیتی هم با 313 بازی در رتبه سوم قرار دارد.

در فهرست دوازده نفره بازیکنانی که بیش از 100 بازی برای پپ گواردیولا انجام داده‌اند همه به جز یک نفر بازیکنانی هستند که در سیتی شاگرد پپ بوده‌اند. این یک استثنا پویول است که در دوران حضور نشستن پپ روی نیمکت بارسلونا 164 بازی برای پپ انجام داده بود.

گوندوگان با 302 بازی، استرلینگ 292 بازی، کایل واکر 280 بازی، فیل فودن 245 بازی، فرناندینیو 244 بازی، جان استونز 242 بازی، گابریل ژسوس 236 بازی و پویول با 164 بازی رتبه‌های بعدی این فهرست را به خود اختصاص داده‌اند.

زوج جدا نشدنی: پپ بدون این ستاره بازی نمی‌کند! 2