سه‌شنبه 17 مهر 1403

زور سکه دوباره زیاد شد، قیمت سکه از کاهش فرار کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
زور سکه دوباره زیاد شد، قیمت سکه از کاهش فرار کرد

زور سکه دوباره زیاد شد و از قیمت سکه از کاهش فرار کرد. اگرچه قیمت دلار امروز در بازار تغییر چندانی نداشت، اما بازار طلا و سکه سبب شد و قیمت‌ها کمی به سمت بالا حرکت کر

زور سکه دوباره زیاد شد و از قیمت سکه از کاهش فرار کرد

اگرچه قیمت دلار امروز در بازار تغییر چندانی نداشت، اما بازار طلا و سکه سبب شد و قیمت‌ها کمی به سمت بالا حرکت کرد. علت این مساله چیست؟

اکوایران: قیمت دلار امروز پنجشنبه 22 تیر 1402 در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان مانند روزهای اخیر بدون تغییر مانده است. قیمت سکه نیز بعد از چند روز کاهش، از دیروز عصر افزایشی شد و امروز هم به این روند ادامه داده است.

در معاملات پشت خطی دیشب هم سکه امامی در مرز 28 میلیون تومان به فروش رسید که با قیمت نقدی روز چهارشنبه تقریبا برابر بود.

تحلیلگران فنی باور دارند در صورتی که قیمت سکه در روز جاری بالای محدوده 28 میلیون تومان باقی بماند، ممکن است خریداران بیشتری وارد این بازار شوند. با این حال دسته از معامله‌گران می‌گفتند فلز گرانبهای داخلی کار دشواری دارد که در بازار امروز رشد معناداری را تجربه کند. به عقیده این دسته احتمالا امروز قیمت سکه امامی مانند دیروز روند ملایمی را تجربه خواهد کرد.

ارزش ذاتی سکه در شرایط فعلی 22 میلیون و 675 هزار تومان است و حباب سکه که در ابتدای روز چهارشنبه 24 درصد بدست آمده بود، دیشب به 23 درصد تقلیل پیدا کرد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

زور سکه دوباره زیاد شد، قیمت سکه از کاهش فرار کرد 2