جمعه 14 اردیبهشت 1403

زیربناهای حمل و نقل کشور

زیربناهای حمل و نقل کشور

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: تا پایان امسال پروژه ریلی بستان‌آباد - تبریز به طول 44 کیلومتر و پروژه رشت - کاسپین به طول 36 کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری دانا

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های حمل و نقل کشور گفت: باید از ورود قیر بی کیفت به کشور جلوگیری شود.

خبرگزاری دانا

در حالی ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مدت زمان استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی به منظور تسریع تکمیل راه‌آهن چابهار - زاهدان را تمدید و اجازه داده شد تا 50 میلیون یورو باقی‌مانده نیز صرف تکمیل پروژه شود که این موضوع هنوز ابلاغ نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

به موجب اصلاح آیین نامه مذکور، به کارگیری نیروی انسانی در دهیاری‌ها براساس تشکیلات مصوب و در چهارچوب قانون کار انجام خواهد شد. مدت قرارداد کار با نیروهای به کار گرفته شده یک ساله بوده و تمدید آن در صورت تأمین اعتبار، نیاز به خدمت و رضایت از عملکرد بلامانع خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیات وزیران در جلسه 24 مهر، به منظور ایجاد رضایت‌مندی و ارتقای امنیت شغلی دهیاران، پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر اصلاح آیین نامه استخدامی دهیاری های کشور را به تصویب رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیین نامه استخدامی دهیاری‌های کشور با امضای محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور اصلاح و ابلاغ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیرالله خادمی درباره مصوبه هیات دولت برای تمدید مهلت استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی برای پروژه خط‌آهن چابهار - زهدان، اظهار داشت: از ابتدا درخواست ما برای تامین مالی پروژه ریلی چابهار - زاهدان یک میلیارد دلار بود که در آن زمان با 300 میلیون یورو موافقت شد که برای تسریع در عملیات اجرایی پروژه با دستور رهبر معظم انقلاب از صندوق توسعه ملی به این...

خبرگزاری مهر

هیئت وزیران با اصلاح یک ماده از آئین نامه اجرایی آموزشگاه‌های رانندگی درخصوص شرایط فعالیت مؤسس و مدیر آموزشگاه‌های مذکور موافقت کرد.