جمعه 14 اردیبهشت 1403

زیربناهای حمل و نقل کشور

زیربناهای حمل و نقل کشور

وب‌گاه مشرق نیوز

عباس علی آبادی گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته (21 و 22 خردادماه) در کمیسیون‌های صنایع و اقتصادی مجلس حاضر شده و به تشریح برنامه‌های خود می‌پردازد.

خبرگزاری میزان

مدیران عامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور و شرکت راه آهن جهت ارائه گزارش در خصوص کریدور‌های شمال - جنوب و شرق به غرب کشور در نشست هفته جاری کمیسیون عمران حاضر می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

راه‌آهن میانه - بستان آباد - تبریز که در 22 سال گذشته تجربه 3 رئیس جمهوری و وعده‌های دولت‌های گذشته برای تکمیل آن را پشت سر گذاشته، با حضور رئیس جمهور از ایستگاه‌های انتظار گذشته و امروز افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - مدیرعامل شرکت ساخت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای ساخت آزاد راه چالوس - رامسر به طول حدود 90 کیلومتر حدود 97 هزار میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است.

خبرگزاری مهر

هشتمین کنفرانس بین‌المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه‌آهن و هفتمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی به همراه آئین نکوداشت سردار شهید علیرضا نوری با حضور مدیرعامل راه‌آهن آغاز شد.

خبرگزاری مهر

مشکلات مستأجران وتوافق ریلی ایران و روسیه از مهم‌ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.

خبرگزاری ایرنا

عملیات اجرایی عملیات اجرایی 32.5 کیلومتر راه و بزرگراه در محورهای شیراز - کازرون - بوشهر و کازرون - کنارتخته چهارشنبه با هدف تسهیل تردد میان استان های فارس و بوشهر با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه تکمیل 4 کریدور اصلی کشور که ارتباط ریلی با شرق و غرب را تکمیل می‌کند، گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این 4 کریدور 150 هزار میلیارد تومان معادل 5.8 میلیون یورو اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید به برنامه تکمیل 4 کریدور اصلی کشور که ارتباط ریلی با شرق و غرب را تکمیل می‌کند کرد.

خبرگزاری مهر

خیراله خادمی گفت: تکمیل 4 کریدور ریلی به منظور اتصال به شبکه حمل و نقل کشورهای همسایه و همچنین تغییر مد حمل‌ونقل از جاده‌ای به ریلی در اولویت قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گذرگاه ریلی شمال - جنوب یکی از مسیرهای اصلی ترانزیت کالا از جنوب آسیا به شمال اروپا به شمار می‌رود که حلقه مفقوده این راه‌گذر یعنی راه آهن رشت - آستارا با امضای توافق‌نامه بین ایران و روسیه به زودی تکمیل خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 4 پروژه ریلی به طول 403 کیلومتر تا پایان سال 1402 به بهره برداری می رسد که یکی از این پروژه هامربوط به پروژه بستان آباد_ تبریز است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور راه آهن میانه - بستان آباد - خاوران (تبریز) خرداد ماه امسال با حضور رییس جمهوری افتتاح می شود؛ مسیری که افتتاح آن مسافت مسیر ریلی تهران تا تبریز به‌زودی 4 ساعت کوتاه‌تر می‌شود

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، پروژه راه آهن رشت - کاسپین را از طرح‌های اولویت‌دار ریلی در کشور عنوان کرد و گفت: زمانبندی افتتاح این طرح در صورت تامین مالی مورد نیاز حداکثر تابستان امسال تعیین شده است.