جمعه 14 اردیبهشت 1403

زیربناهای حمل و نقل کشور

زیربناهای حمل و نقل کشور

خبرگزاری مهر

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مراحل و اقدامات انجام شده برای بودجه پیشنهادی سال 1402 اعلام کرد: 45 تبصره وزارت راه و شهرسازی در لایحه بودجه سال 1402 مصوب شد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون راه‌آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با پیش بینی پایان مذاکرات فنی ساخت راه آهن رشت - آستا با طرف روسی تا اردیبهشت امسال، گفت: اگر موافقتنامه نهایی نیز که در وزارت راه و شهرسازی درحال پیگیری است قطعی شود، ساخت راه‌آهن رشت - آستارا در مدت 48 ماه در سال 1402 آغاز می‌شود.

خبرگزاری مهر

دانیالی گفت: این دفتر با ثبت بیش از 14 هزار 500 متر حفاری نقش ویژه و تأثیرگذاری در ارتقای کیفی و کاهش هزینه‌ها و افزایش ایمنی پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه از افتتاح 293کیلومتر از آزادراه های کشور در پنج پروژه اولویت دار طی ماه های آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با افتتاح 293 کیلومتر از آزادراه‌های کشور در پنج پروژه اولویت دار می‌توان سال 1402 را سال شکوفایی آزادراه‌های کشور نامید.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در لایحه بودجه 1402 برای بانک هایی که به تکالیف قانونی خود در قانون جهش تولید مسکن عمل نکنند مجازات مالیاتی تعیین کردند.

خبرگزاری مهر

با مصوبه مجلس، وزارت بهداشت مکلف شد نسبت به اجرای برنامه نظام ارجاع و پزشک خانواده در سه سطح یک، دو و سه و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور اعم از دولتی و غیردولتی اقدام نماید.

خبرگزاری مهر

پروژه ریلی رشت - کاسپین - انزلی به عنوان آخرین پازل از کریدور جنوب به شمال محسوب می شود که می تواند در تجارت کشور و منطقه خاورمیانه تحولی بزرگ ایجاد کند.

وب‌گاه الف

مشاور امور تامین مالی و سرمایه‌گذاری طرح‌های ریلی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به کریدورهای ترانزیتی در ایران و همسو با ابتکار کمربند - راه، بر ظرفیت کشور چین برای مشارکت و همکاری در تکمیل کریدورهای ریلی تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

سید مرتضی ناصریان با اشاره به کریدورهای ترانزیتی در ایران و همسو با ابتکار یک کمربند و یک جاده، بر ظرفیت کشور چین برای مشارکت و همکاری در تکمیل کریدورهای ریلی تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل پروژه بارانداز ریلی آستارا در مجاورت مرز با کشور جمهوری آذربایجان بین 80 تا 90 میلیون دلار سرمایه‌گذاری نیاز است.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: تکمیل پروژه بارانداز ریلی آستارا در مجاورت مرز با کشور جمهوری آذربایجان بین 80 تا 90 میلیون دلار سرمایه‌گذاری نیاز دارد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته محور اهواز تا باغملک در سال آینده به صورت بزرگراه زیر عبور می رود و عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.