جمعه 14 اردیبهشت 1403

زیربناهای حمل و نقل کشور

زیربناهای حمل و نقل کشور

خبرگزاری مهر

مهدی نظریان گفت: با توجه به اهمیت راهگذر بزرگراهی شرق کشوربه عنوان کوتاه‌ترین مسیر حمل کالا از از خاور دور به منطقه اورآسیا، تا پایان بهار 79 کیلومتر از کریدور بزرگراهی کشور افتتاح می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیرکل ساخت وتوسعه راه‌های منطقه شمال شرق گفت: باتوجه به اهمیت راهگذر بزرگراهی شرق کشور به عنوان کوتاه‌ترین مسیر حمل کالا از خاوردور به آسیای میانه ومنطقه اورآسیا، تاپایان بهار افتتاح می‌شود

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: باند رفت قطعه دوم آزادراه تهران - شمال تا پایان بهار امسال به مرحله افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد و برای سفرهای تابستانی مردم آماده عبور خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در جلسه هم اندیشی با معاونان، مدیران کل، مجریان و مدیران حوزه‌های طرح‌های شرکت در استان‌ها اظهار کرد: با توجه به اهمیت بهره‌مندی از مزایای کریدور شمال - جنوب کشور و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های سرزمینی، اولویت بندی و پیگیری پروژه‌ها، تعامل با مسئولان استانی و مدیریت چالش‌ها...

خبرگزاری مهر

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: تکمیل کریدور شمال - جنوب علاوه برتوسعه ترانزیت بین‌المللی درکشور و استفاده از ظرفیت‌های سرزمینی، یک منبع درآمد پایدار برای ایران در دنیای امروز به حساب می‌آید.

خبرگزاری مهر

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: به زودی عملیات اجرایی 700 کیلومتر راه آهن در کشور آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از بدهی 18 هزار میلیارد تومانی به پیمانکاران بخش راه خبر داد و گفت: با تخصیص حدود 7 هزار میلیارد اعتبار شامل 4 هزار میلیارد اسناد خزانه و 2 هزار و 700 میلیارد وجه نقد پرداخت مطالبات پیمانکاران آغاز شده است.

خبرگزاری مهر

در هفته ای که گذشت وام مسکن برای نهضت ملی همچنان بلاتکلیف مانده است و از سوی دیگر برخی از مناطق تهران از مستاجران دلار دریافت می کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با افتتاح مسیر ریلی 44 کیلومتری بستان آباد _تبریز در روزهای آینده شاهد افزایش چشم گیر حمل مسافر و بار در این مسیر خواهیم بود‌.

خبرگزاری مهر

مسعود جهانی گفت: طی سال گذشته 114 کیلومتر زیرسازی، 120 کیلومتر ریل‌گذاری و 10 هزار متر مربع احداث ساختمان‌های ایستگاه‌های راه آهن صورت انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: همه اقدامات لازم برای تکمیل خط آهن 44 کیلومتری بستان آباد - تبریز و ایستگاه خاوران انجام شده و آماده افتتاح است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور ضمن بازدید از راه‌آهن بستان آباد - تبریز گفت: این پروژه به عنوان اولین مسیر ریلی در سال جاری افتتاح می‌شود و مسافت تبریز تا تهران را به هشت ساعت می‌رساند.

خبرگزاری مهر

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: از پیش رفت فیزیکی راه آهن چابهار به زاهدان به 63 درصد رسید.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه احداث بالغ بر 10 هزار کیلومتر پروژه های ریلی، آزادراهی و بزرگراهی در کشور در دست اجراست، گفت: 12 ابر پروژه راهسازی شامل مسیرهای ریلی، آزادراهی و بزرگراهی در سال جاری تکمیل و بهره برداری می‌شود.

خبرگزاری مهر

رشت - معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح 12 پروژه کلان کشور در سال جاری خبر داد و گفت: دو طرح راه آهن رشت - کاسپین و تکمیل آزادراه رشت - قزوین جزو 12 پروژه افتتاحی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون برنامه ریزی وزیر راه درباره آخرین وضعیت تخصیص اعتبارت از محل منابع عمومی در بودجه 1402 گفت: 45 تبصره وزارت راه و شهرسازی در لایحه بودجه امسال مصوب شد.