جمعه 14 اردیبهشت 1403

زیربناهای حمل و نقل کشور

زیربناهای حمل و نقل کشور

خبرگزاری مهر

خیراله خادمی گفت: جزییات سرمایه گذاری روس ها محرمانه است اما می توانم بگویم که نتیجه مذاکرات باعث رخ داده های مهم در بخش ریلی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به بهره برداری از 155 کیلومتر مسیر ریلی خاش - زاهدان گفت: طی امسال و سال آینده 406 کیلومتر دیگر از پروژه های ریلی کشور بهره‌برداری خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

درحالی خط آهن رشت - آستارا به‌عنوان حلقه مفقوده کریدور شمال - جنوب نقش حیاتی برای تبادلات تجاری ایران دارد که این پروژه به واسطه کم‌کاری منصوبان دولت روحانی در شرایط نامناسبی به سر می‌برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: به‌زودی380 کیلومتر راه و بزرگراه در سراسر کشور به ویژه در کریدورهای بزرگراهی غرب، شرق و نوار ساحلی جنوب به مناسبت به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری دانا

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشورگفت: به زودی 380 کیلومتر راه و بزرگراه در سراسر کشور به ویژه در کریدورهای بزرگراهی غرب، شرق و نوار ساحلی جنوب به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

خبرگزاری مهر

محمدرضا کدخدا زاده گفت: در راستای تکمیل کریدورهای ترانزیتی کشور و رفع گلوگاه‌های ترافیکی به زودی 380 کیلومتر راه و بزرگراه به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از فعال بودن 950 پروژه ریلی و راهی در کشور خبر داد و گفت: قطعه دوم آزادراه تهران - شمال تا پایان سال ساخته می‌شود، اما افتتاح آن در سال 1402 انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با تکمیل و افتتاح آزاد راه شیراز - اصفهان سالانه به میزان حداقل سه هزار میلیارد تومان در مصرف سوخت صرفه جویی می شود.

خبرگزاری مهر

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با اعلام اینکه 3 هزار و 300 کیلومتر راه در بخش ریلی در دست اجراست، گفت: 561 کیلومتر آن تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری مهر

خیراله خادمی در جلسه هم اندیشی با سرمایه گذاران احداث آزادراه‌ها گفت: به منظور بررسی شرایط اصلاح بسترهای مشارکت بخش خصوصی در احداث آزادراه‌های کشور، به قید فوریت کمیته تخصصی تشکیل شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از مکاتبه دولت با چینی ها برای فعال سازی 12.1 میلیارد یوان فاینانس قطار سریع‌السیر تهران - قم - اصفهان خبر داد.

خبرگزاری مهر

زاهدان - راه‌آهن چابهار - زاهدان با طول بیش از 600 کیلومتر طولانی‌ترین مسیر ریلی کشور به شمار می‌رود و طبق پیش‌بینی‌ها، تکمیل این ابرپروژه درآمد حداقل 300 میلیارد تومانی به همراه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه با بیان "خط‌آهن زاهدان - خاش دروازه توسعه شرق ایران است"گفت: خط‌آهن 1500 کیلومتری چابهار - زاهدان - یونسی در کمترین زمان احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.