شنبه 7 مهر 1403

ساراگوسا دوباره به بارسلونا رسید / ملاقات ویژه: مردی که بارسا زندگی‌اش را عوض کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ساراگوسا دوباره به بارسلونا رسید / ملاقات ویژه: مردی که بارسا زندگی‌اش را عوض کرد

برایان ساراگوسا به نوعی فوتبالش را مدیون بارسلونا و دبلی است که فصل قبل برابر این تیم ثبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً یک سال پیش برایان ساراگوسا در بازی برای گرانادا مقابل بارسلونا دو گل به ثمر رساند که باعث شد فوتبال او چرخشی 180 درجه ای پیدا کند.

برایان پس از درخشش در آن بازی در ماه دسامبر با پرداخت بند فسخ 15 میلیونی خود به بایرن پیوست، اما تابستان امسال به دلیل تطبیق ضعیفش در مونیخ به اوساسونا قرض داده شد.

تقریباً یک سال پیش، در 8 اکتبر 2023، دو گل برایان ساراگوسا بارسا را در لوس کارمنس شوکه کرد. شاگردان ژاوی هرناندز در نهایت با گل های لامین یامال و گل دیگر سرجی روبرتو در دقیقه 88 یک امتیاز (2-2) از گرانادا به خانه بردند. البته در وقت های اضافه، ژوائو فلیکس گلی را به ثمر رساند که به معنای پیروزی بلرسل بود، اما به دلیل آفساید فران تورس لغو شد.

نمایش برایان ساراگوسا که دفاع بارسا را در آن شب کلافه کرده بود، او را روز بعد به تیم ملی اسپانیا برد تا جای یرمی پینو مصدوم را بگیرد. ساراگوسا سه روز بعد اولین بازی ملی خود را مقابل اسکاتلند انجام داد. او امشب با اوساسونا دوباره برابر بارسا بازی خواهد کرد. برایان هر 7 بازی قبلی را در لیگ برای تیم جدیدش انجام داده است.

باشگاه باواریایی در 6 دسامبر قرارداد او را با پرداخت 15 میلیون یورو بند فسخ نهایی کرد، اگرچه او تا ژوئن رسما به صورت قرضی برای بایرن بازی می کرد. این وینگر با فضای بایرن سازگار نشد، جایی که او تا سال 2029 قرارداد دارد و فقط در هفت بازی در مجموع 178 دقیقه به میدان رفت.

توماس توخل در مورد ساراگوسا به صراحت گفته بود: «برایان به سادگی مشکل زبان دارد. صحبت کردن به انگلیسی و آلمانی برای او دشوار است و این یک جزء ابتدایی است.»

برایان امشب برابر بارسا به دنبال یک هنرنمایی دیگر است و بدون شک چشم رئال مادرید نیز به ساق های او است تا بالاخره به روند بردهای متوالی بارسا پایان داده شود.

ساراگوسا دوباره به بارسلونا رسید / ملاقات ویژه: مردی که بارسا زندگی‌اش را عوض کرد 2
ساراگوسا دوباره به بارسلونا رسید / ملاقات ویژه: مردی که بارسا زندگی‌اش را عوض کرد 3
ساراگوسا دوباره به بارسلونا رسید / ملاقات ویژه: مردی که بارسا زندگی‌اش را عوض کرد 4