یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: مطابق قوانین جاری هیچ الزامی برای درج مشخصات و کدملی خریداران نهایی طلا در سامانه مؤدیان مالیاتی نیست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: برای رفع مسائل مالیاتی صنف طلا و جواهر جلسه‌ای با رئیس سازمان امور مالیاتی برگزار و مقرر شد تا از حداکثر ظرفیت‌های قانونی به نفع مودیان مالیاتی این صنف و دیگر فعالان صنفی تعبیر و تفسیر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: کسانی که طی سال‌ها با سوءاستفاده از فضاهای غیرشفاف و تاریک اقتصادی کشور توانستند فرار مالیاتی داشته باشند اقدام به ایجاد شایعاتی مثل مالیات 25 درصد طلا کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سومین روز تعطیلی طلافروشی ها به انتقاد از الزام درج اطلاعات خرید و فروش صنف طلا در سامانه مودیان مالیاتی ادامه دارد. سومین روز تعطیلی طلافروشی ها به انتقاد از الزام درج اطلاعات خرید و فروش صنف طلا در سامانه مودیان مالیاتی ادامه دارد. اکوایران نوشت شنیده‌ها حاکی از آن است که در تهران در رابطه با موضوع صدور صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان مالیاتی و موضوع مربوط به تبصره ماده 18، پاساژهای...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور به منظور تکریم مودیان و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل پاییز سال 1402 را تا 20 دی ماه تمدید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه شدن حداقل 2 دهم درصد مساحت سرزمین به ظرفیت سکونتگاهی کشور را تایید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ایرنا_سخنگوی سازمان امور مالیاتی می‌گوید 25 هزار واحد صنفی در حوزه طلا و جواهر مشغول به فعالیت هستند که از میان آن‌ها 7 هزار و 800 واحد صنفی، هیچ مالیاتی پرداخت نکرده‌اند. جالب تر آنکه دلیل این موضوع، درآمد کم این واحدها اعلام شده است. اما شاید این سوال مطرح شود که درآمدهای اعلامی تا چه با واقعیت مطابقت دارد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

سومین روز تعطیلی طلافروشی ها به انتقاد از الزام درج اطلاعات خرید و فروش صنف طلا در سامانه مودیان مالیاتی ادامه دارد. سومین روز تعطیلی طلافروشی ها به انتقاد از الزام درج اطلاعات خرید و فروش صنف طلا در سامانه مودیان مالیاتی ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: براساس بند «د» تبصره 5 لایحه بودجه سال 1403 که به تصویب نمایندگان مجلس رسید، در سال آینده، صاحبان انواع خودروهای سواری و وانت دوکابین که قیمت روز خودروی آن‌ها بیش از سه میلیارد تومان باشد، به میزان مازاد بر مبلغ مذکور، مشمول پرداخت مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد خواهند بود.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی سازمان امور مالیاتی معتقد است، کسانی که طی سال‌ها با سوءاستفاده از فضاهای غیرشفاف و تاریک اقتصادی کشور توانستند فرار مالیاتی داشته باشند اقدام به ایجاد شایعاتی مثل مالیات 25 درصد طلا کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس لایحه بودجه 1403، خودروهای سواری و وانت‌های دوکابین که ارزشی بالغ بر سه میلیارد تومان داشته باشند، سال آینده، نسبت به مازاد این مبلغ، سالانه مشمول مالیات به نرخ یک درصد خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم

اداره کل امور مالیاتی استان آذربایجان شرقی از شناسایی فرار مالیاتی 363 میلیارد تومانی یک شرکت فعال در صنعت چوب خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان امور مالیاتی در مورد شایعه ای که این روزها در فضای مجازی پراکنده شده است، گفت: اخذ مالیات 25 درصدی از خریداران طلا از ابتدای دی ماه کذب است و قانونی که از یکم دی ماه اجرا شده است، مصوب مجلس در سال 1398 است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: هیئت عالی نظارت اضافه شدن حداقل دو دهم درصد مساحت سرزمین به ظرفیت سکونتگاهی کشور به منظور تسهیل مهاجرت معکوس اقشار مختلف جامعه را مغایر سیاست های کلی نظام ندانست و تایید کرد.