یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: مرحله دوم اطلاعات واحدهای مسکونی خالی برای سال مالیاتی 1401 به تعداد 40 هزار و 213 مورد برای اشخاص دارای بیش از پنج واحد مسکونی به سازمان امور مالیاتی ارسال شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون مسکن وزارت راه گفت: مرحله دوم اطلاعات واحد‌های مسکونی خالی برای سال مالیاتی 1401 به تعداد 40213 واحد به سازمان امور مالیاتی ارسال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جزئیات پرداخت مالیات خودروهای لوکس در سال 1403 در اینفوگرافیک زیر قابل مشاهده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از معرفی بیش از 40 هزار مالک دارای 5 خانه خالی به سازمان امور مالیاتی در مرحله دوم (سال مالیاتی 1401) خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل مالیاتی جنوب تهران با اشاره به صدور برگ تشخیص عمکلرد 1401اشخاص حقیقی، گفت: مهلت 30 روزه برای ثبت اعتراض در سامانه مالیاتی لحاظ شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس آمار در سال 1401 حدود 50 درصد طلا فروشان تا 5 میلیون تومان مالیات برای آن‌ها محاسبه شده است. یعنی حدود 12 هزار طلافروش ماهانه کمتر از 500 هزار تومان مالیات پرداخت کرده اند. بر اساس آمار در سال 1401 حدود 50 درصد طلا فروشان تا 5 میلیون تومان مالیات برای آن‌ها محاسبه شده است. یعنی حدود 12 هزار طلافروش ماهانه کمتر از 500 هزار تومان مالیات پرداخت کرده اند. به گزارش عرشه آنلاین، سبحانیان،...

خبرگزاری تسنیم

بر اساس آمار در سال 1401 حدود 50 درصد طلا فروشان تا 5 میلیون تومان مالیات برای آن‌ها محاسبه شده است. یعنی حدود 12 هزار طلافروش ماهانه کمتر از 500 هزار تومان مالیات پرداخت کرده اند.

وب‌گاه الف

با توجه به قانون معافیت مالیاتی در خرید و فروش آثار هنری و همچنین پرداخت مالیات توسط برخی از حراجی ها؛ آیا پیش نویس قانون حراج آثار هنری می تواند شفافیت سازی کند؟

وب‌گاه الف

مالیات پرداختی صنف طلافروشان و جواهرفروشان در سه سال اخیر به طور متوسط در هر سال 6 میلیون و 700 هزار تومان و در هر ماه 558 هزار تومان بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سخنگوی اتاق اصناف ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص مالیات مربوط به طلا، گفت: درج مشخصات و کدملی در صورتحساب خرید طلا ضروری نیست. سخنگوی اتاق اصناف ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص مالیات مربوط به طلا، گفت: درج مشخصات و کدملی در صورتحساب خرید طلا ضروری نیست. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی اتاق اصناف ایران گفت که از این به بعد فروشندگان طلا و جواهر باید در هنگام فروش طلا و جواهر صورتحساب نوع 2 صادر...

وب‌گاه الف

سخنگوی اتاق اصناف ایران گفت که از این به بعد فروشندگان طلا و جواهر باید در هنگام فروش طلا و جواهر صورتحساب نوع 2 صادر کنند.

وب‌گاه گسترش

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که متوسط مالیاتی که صنف طلا فروشان طی سه سال گذشته پرداخت کردند، سالانه به 6 میلیون و 700 هزار تومان می‌رسد. در هر ماه، این رقم متوسط 558 هزار تومان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی اتاق اصناف ایران گفت که از این به بعد فروشندگان طلا و جواهر باید در هنگام فروش طلا و جواهر صورتحساب نوع 2 صادر کنند که در آن نیازی به ثبت مشخصات و کدملی خریدار نیست.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در بستر پلتفرم‌ها و تولیدات نمایش خانگی درآمدهای نجومی وجود دارد که باید دولت و سازمان امور مالیاتی به این موضوع ورود پیدا کنند، گفت: صداوسیما و ساترا باید نظارت درست بر محتواها و تولیدات پلتفرم‌ها داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: با توجه به قانون معافیت مالیاتی در خرید و فروش آثار هنری و همچنین پرداخت مالیات توسط برخی از حراجی ها؛ آیا پیش نویس قانون حراج آثار هنری می تواند شفافیت سازی کند؟