یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواپیمایی کشوری، دریافت مالیات و عوارض فروش بلیت هواپیما از اول دی را به ایرلاین‌های داخلی، خارجی و دفاتر خدمات مسافرت ابلاغ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان امور مالیاتی کشور، مالیات ستانی از اجاره نشین ها را، تکذیب کرد. سازمان امور مالیاتی کشور، مالیات ستانی از اجاره نشین ها را، تکذیب کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه ای اعلام کرد: طبق اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، خبرهای منتشره در فضای مجازی مبنی بر اینکه طبق لایحه بودجه سال 1402 اجاره نشین ها هم باید معادل هفت متر مربع از یک آپارتمان مالیات پرداخت کنند،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طبق آخرین آمارهای سازمان امور مالیاتی کشور، مالیات 34 درصد طلافروشان صفر است و 20 درصد طلافروشان سالانه حدود پنج میلیون مالیات پرداخت می‌کنند؛ این آمارها با کسب سودی که طلافروشان دارند، نسبت به مالیات پرداختی کارمندان و سایر اصناف قابل مقایسه نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان امور مالیاتی کشور در اطلاعیه ای مالیات ستانی ازمستاجران را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی در اطلاعیه ای، مالیات ستانی از اجاه نشین‌ها را تکذیب کرد.

وب‌گاه الف

سازمان امور مالیاتی کشور مالیات ستانی از اجاره نشین ها را تکذیب کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان امور مالیاتی کشور مالیات ستانی از اجاره نشین ها را تکذیب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

از روز گذشته خبری با تیتر «اخذ مالیات از مستأجران»، در بسیاری از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی کشور، منتشر شده است، اما بررسی حکایت از بازنشر نادرست و گمراه‌کننده یک گزارش دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل امور مالیاتی خوزستان از کشف فرار مالیاتی 10 هزار میلیارد ریالی یک برند معروف لوازم خانگی خبر داد. مدیرکل امور مالیاتی خوزستان از کشف فرار مالیاتی 10 هزار میلیارد ریالی یک برند معروف لوازم خانگی خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل امور مالیاتی خوزستان از کشف فرار مالیاتی 10 هزار میلیارد ریالی یک برند معروف لوازم خانگی در استان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

توضیحات سازمان امور مالیاتی در واکنش به شایعات و ابهامات مطرح شده در خصوص تغییر مالیات طلا را ببینید. اصل طلا و جواهر و پلاتین به کار رفته در مصنوعات ساخته از فلزات مزبور معاف از مالیات بر ارزش افزوده است و تنها اجرت ساخت و سود فروشنده که سهم کوچکی از مبلغ پرداختی بابت خرید می باشد، شامل ارزش افزوده است. ویدیویی اخیراً منتشر شده است که ادعاهایی در مورد تغییرات مالیاتی در صنعت طلا و...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور از کشف فرار مالیاتی هزار میلیارد تومانی یکی از برندهای معروف کالای خانگی در استان خوزستان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: هیچ مالیات جدید یا افزایش نرخی در حوزه مالیات ستانی از صنف طلا وضع نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: هیچ مالیات جدید یا افزایش نرخی در حوزه مالیات ستانی از صنف طلا وضع نشده و اصل طلا و جواهر و پلاتین به کار رفته در مصنوعات ساخته شده از فلزات مزبور معاف از مالیات بر ارزش افزوده است. رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: هیچ مالیات جدید یا افزایش نرخی در حوزه مالیات ستانی از صنف طلا وضع نشده و اصل طلا و جواهر و پلاتین به کار رفته در مصنوعات ساخته شده از فلزات مزبور...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: هیچ مالیات جدید یا افزایش نرخی در حوزه مالیات ستانی از صنف طلا وضع نشده و اصل طلا و جواهر و پلاتین به کار رفته در مصنوعات ساخته شده از فلزات مزبور معاف از مالیات بر ارزش افزوده است.