یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مسیر مالیات ستانی مبتنی بر تعامل و تفاهم است، گفت: شایعات روزهای اخیر مبنی بر افزایش 25 درصدی مالیات طلا فروشان بی اساس و کذب است.

وب‌گاه الف

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مسیر مالیات ستانی مبتنی بر تعامل و تفاهم است، گفت: شایعات روزهای اخیر مبنی بر افزایش 25 درصدی مالیات طلا فروشان بی اساس و کذب است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احسان خاندوزی گفت: موج خبری کاذبی در رابطه با مالیات طلافروشان به راه افتاده بود که صحت ندارد، ما در این حوزه سیاست جدیدی نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد درباره مالیات طلافروشان توضیح داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالان این بازار در گفتگویی از کاهش سود فعالیت در این بازار در صورت عدم تغییر قانون جدید سخن گفته و 9 درصد مالیات بر سود معامله طلا را ناعادلانه می‌دانند. از سوی دیگر رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر فضای کم‌رمق و نیمه‌تعطیل بازار را تایید کرد. فعالان این بازار در گفتگویی از کاهش سود فعالیت در این بازار در صورت عدم تغییر قانون جدید سخن گفته و 9 درصد مالیات بر سود معامله طلا را ناعادلانه...

خبرگزاری دانشجو

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: لایحه بودجه از نظر بنده یک سند حکمرانی است و نه یک سند حساب‌رسی، یعنی فقط مربوط به افراد مرتبط با دولت نیست و بر زندگی بیش از 80 میلیون ایرانی تاثیر‌گذار است. وی افزود: دولت در اصلاحیه لایحه بودجه به دغدغه نمایندگان توجه و ایراد‌ها را حذف کرد. یوسفی اظهارداشت: اولین ایراد توجه به معیشت و همسان‌سازی...

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تایید این موضوع که روز گذشته در بازار طلا و جواهر تهران، رونق چندانی برقرار نبوده و بازار تقریبا نیمه‌تعطیل بوده است؛ این موضوع را به جلسه‌ای که فروشندگان با اتحادیه طلا و جواهر داشتند مرتبط دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مسیر مالیات ستانی مبتنی بر تعامل و تفاهم است، گفت: شایعات روزهای اخیر مبنی بر افزایش 25 درصدی مالیات طلا فروشان بی اساس و کذب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تایید این موضوع که روز گذشته در بازار طلا و جواهر تهران، رونق چندانی برقرار نبوده و بازار تقریبا نیمه‌تعطیل بوده است؛ این موضوع را به جلسه‌ای که فروشندگان با اتحادیه طلا و جواهر داشتند مرتبط دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان امور مالیاتی کشور به منظور تکریم مؤدیان و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی برای آنان، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل پاییز سال 1402 را تا 20 دی‌ماه تمدید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتاق اصناف تهران از تشکیل کارگروهی ویژه به منظور بررسی، ارزیابی و رفع مشکلات مودیانی که پرونده‌هایی در مرحله حاد دارند، با حضور نمایندگان اتاق اصناف تهران، صنف و سازمان امور مالیاتی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هوای بازار طلا همچنان به علت مساله سامانه مودیان و دریافت مالیات 25 درصدی از فروش طلا گرگ و میش است. با این حال امروز قیمت سکه صعودی شد و قیمت دلار نسبت به روز قبل تقریبا ثابت ماند.

وب‌گاه مشرق نیوز

لایحه بودجه 1403 با رقم 2462 همت در 14 آذرماه به مجلس شورای اسلامی داده شد. این لایحه گام مثبتی برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی و رشد درآمدهای پایدار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: برای رفع مسائل مالیاتی صنف طلا و جواهر مقرر شد تا از حداکثر ظرفیت‌های قانونی به نفع مودیان تعبیر و تفسیر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتاق اصناف تهران از تصویب تشکیل کارگروه مشترکی میان نمایندگان اتاق اصناف تهران، صنف طلا و جواهر و سازمان امور مالیاتی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: طبق مصوبه هیات دولت صدور مجوزهای ثبت محور ظرف 72 ساعت از طریق درگاه ملی مجوزها امکان‌پذیر شده است.