یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

هیئت عالی نظارت مجمع در ادامه بررسی مصوبه مجلس درباره برنامه هفتم توسعه، اضافه شدن حداقل دو دهم درصد مساحت سرزمین به ظرفیت سکونتگاهی کشور به منظور تسهیل مهاجرت معکوس اقشار مختلف جامعه را مغایر سیاست های کلی نظام ندانست.

وب‌گاه گسترش

مالیات بر خودروها یکی از روش‌های حکومت‌ها برای جمع‌آوری درآمدهای عمومی است و در بسیاری از کشورها به عنوان یک منبع مهم درآمدی برای دولت استفاده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت جهانی طلا بامداد امروز در شروع معاملاتی هفته جاری رشد معناداری را ثبت کرد و با افزایش 11 دلاری به 2063 دلار رسید. برخی از سکه بازان معتقدند که این اتفاق ممکن است مسیر صعود قیمت سکه را هموار کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور به شایعه‌سازی درخصوص مالیات طلا و خبر کذب اعمال مالیات برای اجاره‌نشین‌ها واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای اصلاح مؤثر سیستم مالیاتی، اجرای یک سیستم مالیاتی هوشمند و عادلانه که بخش‌هایی را هدف قرار می‌دهد که بالاترین سطح فرار مالیاتی را دارند، بسیار مهم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از اقتصاددانان، صاحب‌نظران سیاسی و اجتماعی، اهل علم و فرهنگ، کارشناسان و روزنامه‌نگاران، به مناسبت بیست‌ویکمین سالگرد انتشار روزنامه «دنیای‌اقتصاد» و شکل‌گیری گروه رسانه‌ای «دنیای‌اقتصاد»، دست به قلم شدند تا با نقد و بررسی مسیری که طی این 21 سال سپری کردیم، راه پیش‌روی «دنیای‌اقتصاد» را از نگاه خود برایمان توصیف کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هدفی که می‌توانم برای دنیای‌اقتصاد متصور شوم، این است که بتواند اخبار اقتصادی را که معمولا به بیان فنی و شاید به شکل پیچیده وجود دارد، با زبان ساده و شیوا در اختیار عموم قرار دهد که به نظر من در این مسیر تا حدود بسیار زیادی نیز موفق بوده است. دنیای‌اقتصاد در این حوزه به یک برند تبدیل شده است و تا به حال این موفقیت برای دنیای‌اقتصاد حساب می‌شود که هم اخبار را بدون جانبداری خاصی منعکس...

وب‌گاه گسترش

سازمان امور مالیاتی صحت خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها پیرامون وضع مالیات بر عایدی اجاره‌نشین‌ها مطابق با پیشنهاد بودجه برای سال 1403 را رد کرده و آن‌ها را بی‌پایه و اساس خواند. در پی ارائه پیشنهاد بودجه 1403 توسط دولت به پارلمان، در شبکه‌های اجتماعی شایعاتی پخش شد که طبق آن می‌گفتند مستأجران باید برای متراژ معادل 7 متر مربع از یک واحد مسکونی مالیات بپردازند. سازمان امور مالیاتی در واکنش...

وب‌گاه الف

مهدی موحدی سخنگوی سازمان امور مالیاتی در گفت وگو با خبرگزاری فارس از جزئیات مالیات حقوق بگیران و صاحبان مشاغل که در بودجه 1403 دست خوش تغییر بود گفت: ما توانستیم در راستای تحقق عدالت مالیاتی گام برداریم و توانستیم این اعداد و نسبت ها را در جهت عدالت مالیاتی بیشتر تقویت کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان امور مالیاتی، دریافت مالیات از مستاجران را تکذیب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهای اخیر شاهد انتشار یک ویدئو پیرامون مالیات بر خریدوفروش طلا بودیم که موجب شد برخی از کاربران در فضای مجازی نسبت به پیامدهای این تصمیم جدید دولت نگران شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

خبر‌های منتشره در فضای مجازی مبنی بر اینکه طبق لایحه بودجه سال 1402 اجاره نشین‌ها هم باید معادل هفت متر مربع از یک اپارتمان مالیات پرداخت کنند، به هیچ عنوان صحت نداشته و از اساس کذب و غیر واقعی ست و این گونه اخبار هدفی جز تشویش اذهان عمومی ندارد.

خبرگزاری دانشجو

مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست‌جمهوری، نشست شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه گیاهان دارویی به همت ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، چهارم دی ماه در محل معاونت علمی برگزار شد. در ابتدای این جلسه، محمدرضا شمس اردکانی، دبیر ستاد اظهار داشت: وقتی از اقتصاد دانش بنیان سخن به...

وب‌گاه فرارو

سازمان امور مالیاتی، دریافت مالیات از مستاجران را تکذیب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مالیات از مستاجران به هیچ عنوان اخذ نمی شود و به هیچ عنوان بند قانونی در این بخش در بودجه سال 1403 نیامده است.