یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در نشست سالانه همکاران حقوقی سراسر کشور گفت: شایعاتی که موجب تشویش اذهان عمومی و التهاب بازار شود را از طریق نهادهای حقوقی و قضایی پیگیری می‌کنیم.

وب‌گاه گسترش

نمایندگان اتحادیه طلا در یک جلسه با رئیس سازمان امور مالیاتی، موضوعات و دغدغه‌های مربوط به قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد گفت: بخش بزرگی از بنگاه‌هایی که در اختیار بانک‌ها بود و دستگاه‌های اجرایی نیز حاضر نبودند از آنها دل بکنند، در ماه‌های آینده واگذار خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

طبق اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل پاییز سال 1402 را تا 20 دی ماه تمدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: عمده طلا فروشان در تهران امروز فروشگاه‌های خود را باز کردند و فروشگاه‌هایی نیز که فعالیت نداشتند به دلیل آن بود نگران بودند که در ثبت اطلاعات خود اشتباه کنند یا اینکه بلد نبودند که اطلاعات خود را ثبت کنند.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان امور مالیاتی، گفت: سازمان امور مالیاتی مکلف است تنها از اجرت و سود طلا، مالیات اخذ کند و اصل طلا معاف است و برای اجرای دقیق این قانون نیاز به شفافیت و اطلاعات دقیق داریم.

خبرگزاری تسنیم

ساماندهی بازار موبایل، بهبود فرایند تخصیص و رفع تعهد ارزی در کنار شفافیت مالیات ستانی را در پی خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتحادیه‌های طلا می‌گویند شایعات مالیات 25درصدی و ثبت اجباری کدملی خریداران باعث اعتراض طلافروشان در برخی شهرها شده اما آمار مالیاتی چیز دیگری می‌گوید. اتحادیه‌های طلا می‌گویند شایعات مالیات 25درصدی و ثبت اجباری کدملی خریداران باعث اعتراض طلافروشان در برخی شهرها شده اما آمار مالیاتی چیز دیگری می‌گوید. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از فارس، آغاز فعالیت سامانه مودیان در بازار طلا، با شایعاتی...

وب‌گاه خبر آنلاین

در روزهای اخیر آغاز فعالیت سامانه مودیان در بازار طلا اعتراضاتی را در پی داشت به طوری که در برخی شهرها بازارهای طلا با شرایط تازه‌ای مواجه شدند.

خبرگزاری تسنیم

در حالی سازمان مالیاتی درپی شفاف سازی عملکرد اصنافی است که مشخصا در سال های اخیر به واسطه شرایط کشور، سود های نجومی کسب کرده اند، ولی هم اکنون برخی از این صنوف از جمله طلافروشی‌ها با جوسازی قصد دارند در مقابل شفاف شدن عملکردشان مقاومت کنند.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد، گفت: مالیات طلافروشان صحت ندارد و ما در این حوزه سیاست جدیدی نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه طلا و جواهر، گفت: روز گذشته (سه شنبه) در بازار طلا و جواهر تهران، رونق چندانی نداشت و بازار، تقریبا نیمه‌تعطیل بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتحادیه‌های طلا می‌گویند شایعات مالیات 25درصدی و ثبت اجباری کدملی خریداران باعث اعتراض طلافروشان در برخی شهرها شده اما آمار مالیاتی چیز دیگری می‌گوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

اتحادیه‌های طلا می‌گویند شایعات مالیات 25درصدی و ثبت اجباری کدملی خریداران باعث اعتراض طلافروشان در برخی شهرها شده اما آمار مالیاتی چیز دیگری می‌گوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در 9 ماهه سال جاری بالغ بر 19 تن و 246 کیلو‌گرم شمش طلا به ارزش یک میلیارد و 228 میلیون دلار از طریق گمرکات کشور وارد شده است.