یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست بررسی و تحلیل سامانه مودیان مالیاتی با حضور دادستان، معاونین فنی و حسابرسی، حسابرسان کل دیوان محاسبات کشور و همچنین رئیس و معاونین سازمان امور مالیاتی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور مالیاتی با اشاره به افزایش دوبرابری معافیت های مالیاتی برای حقوق بگیران با هدف کاهش فشار اقتصادی، بیان داشت: مجموع مالیات و عوارض وصولی سازمان امور مالیاتی در 8 ماه نخست سال جاری، رقمی بالغ بر 631 همت بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در نشست دیوان محاسبات کشور مطرح شد که مجموع مالیات و عوارض وصولی سازمان امور مالیاتی در 8 ماه نخست سال جاری، رقمی بالغ بر 631 همت بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس لایحه بودجه سال آینده خودرو‌های سواری به ارزش بیش از 3 میلیارد تومان مشمول یک درصد مالیات سالانه خواهند شد. بر اساس لایحه بودجه سال آینده خودرو‌های سواری به ارزش بیش از 3 میلیارد تومان مشمول یک درصد مالیات سالانه خواهند شد. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس بند «د» تبصره 5 لایحه بودجه سال آینده که به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، سال آینده انواع خودروی سواری و وانت دوکابین دارای...

وب‌گاه الف

سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که با بررسی اطلاعات دریافت شده از سامانه املاک و مستغلات، تعداد 1500 مشاور املاک و بیش از 400 هزار مودی جدید در منبع مالیات مستغلات شناسایی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل دفتر حسابرسی مالیات سازمان امور مالیاتی گفت: طلافروشان مانند سابق ملزم هستند از اجرت و کارمزد طلا 9 درصد مالیات ارزش افزوده بپردازند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آنچه روابط عمومی سازمان امور مالیاتی اعلام کرده است: «هیچ مالیات جدید یا افزایش نرخی در حوزه مالیات ستانی از صنف طلا وضع نشده و اخذ مالیات 25 درصد از طلا کذب است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود آنکه برخی شایعات حکایت از وضع مالیات طلا داشت، اما سازمان امور مالیاتی کشور خط بطلانی بر تمامی این شایعات کشید.

وب‌گاه تابناک

شماره کارت بانکی یا حساب بانکی که به عنوان مقصد واریز تعیین می‌شود، در جایی همچون آرایشگاه‌های زنانه، به تعداد کارکنان آنجاست تا مبالغ واریزی صرفا به یک کارت بانکی نباشد. موضوعی مهم که نیاز است تا سازمان امور مالیاتی با آن برخورد کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرضیه جعفری، سرپرست دفتر علوم داده‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور اظهار کرد: با استقرار نظام حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی کشور و استفاده از روش‌های تحلیل داده با استفاده از اطلاعات دریافت شده از سازمان‌های مرتبط با کسب و کار‌ها در اجرای ماده 169 مکرر مالیات‌های مستقیم مربوط به سال‌های عملکرد 1395 الی 1399 که در سال 1399 دریافت شده...

وب‌گاه الف

سازمان امور مالیاتی در پاسخ به برخی شایعات و ابهامات در خصوص مالیات طلا اعلام کرد: هیچ مالیات جدید یا افزایش نرخی در حوزه مالیات ستانی از صنف طلا وضع نشده و همچنین اصل طلا و جواهر و پلاتین به کار رفته در مصنوعات ساخته شده از فلزات مزبور معاف از مالیات بر ارزش افزوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتخابات صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، 28 آذرماه در محل اتحادیه برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور در واکنش به برخی شایعات و ابهامات مطرح شده در خصوص مالیات طلا توضیحاتی ارایه و دریافت مالیات 25 درصدی از طلا را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه هیچ‌گونه نرخ جدید یا پایه جدید مالیاتی برای طلافروشان وجود ندارد، گفت: طلافروشان مصنوعات طلا و پلاتین مکلفند که از اول دی 1402 به سامانه مودیان مالیاتی متصل شوند و صورتحساب‌های خرید و فروش طلا و جواهر را در این سامانه بارگذاری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر علوم داده‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی 400 هزار مودی جدید در بخش مالیات املاک اجاره‌ای خبر داد.